-
Data: 2017-06-11 19:04:50
Temat: Re: Księgowi, jako projektanci
Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]No jasne ze biora detal sprawdzony od wielu lat. Unifikacja to sie nazywa. Ale i tak
nikt z wyjatkiem konstruktora nie ma prawa nic zmienic. Produkcja bezbrakowa byla w
ZSRR. Wszyscy normalni zdaja sobie sprawe ze jakas niewielka czesc produkcji musi byc
gorsza. Jak firma produkuje miliony przekaznikow to nie sprawdzaja kazdego tylko
stosuja metode statystyczna. Test czy przekaznik cyka moga przechodzic wszystkie.
Dokladniej sprawdaja np 27 losowo wybranych z dziesieciu tysiecy sztuk i jesli 27
trzyma podstawowe parametry to cala partia uznawana jest za dobra. Dwa losowo wybrane
z np stu tysiecy sztuk ida do zameczenia w warunkach normalnej pracy. Tak dziala w
fabrykach kontrola jakosci. Poza tym producenci w tym i samochodow zakladaja ile
konkretny samochod ma przejechac kilometrow. I projektuja je tak zeby w zalozonym
czasie i przebiegu wszystko zuzywalo sie rowno. Niedopuszczalna dla nich jest
sytuacja ze silniki beda zdychaly a skrzynie beda lekko dotarte. Dotyczy to rowniez
przekaznikow.
Następne wpisy z tego wątku
- 11.06.17 19:17 cef
- 11.06.17 21:07 Zenek Kapelinder
- 11.06.17 21:12 Jacek
- 11.06.17 21:14 cef
- 13.06.17 15:30 Janusz
- 13.06.17 15:39 J.F.
- 13.06.17 16:24 ddddddddddddd
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=