  • 1. Data: 2012-06-25 08:07:08
    Temat: Ksiazka adresowa w Androidzie?
    Od: Slawek Kotynski <s...@a...com.pl>

    Od przedwczoraj jestem szczęśliwym(?) posiadaczem Samsunga z Androidem.
    Ściągnąłem sobie na PC coś o nazwie Kies i radośnie
    stwierdziłem, że mogę przeczytać kontakty z pliku backupowego Nokii.
    (można też z Outlooka, którego ja z kolei nie mam, nie można
    z żadnego innego formatu).
    No ale przeżyłem ciężkie rozczarowanie... zrobili system
    na telefon z bajerami, rowerami, głosowym wprowadzaniem
    tekstu, nawigacją... a nie ma w nim porządnej książki
    adresowej :/ W starej Nokii do każdej osoby mogłem
    dopisać z kilkadziesiąt pól informacyjnych, poczynając
    od drugiego imienia, przezwiska, adresu i adresu e-mail,
    do numerów telefonów stacjonarnych, faksów, pagerów,
    służbowych itd, itp. A import do Androida rozpirzył
    mi to wszystko na osobne pozycje
    Jan Kowalski
    Jan Kowalsk1
    Jan Kowalsk2

    Zielonym użytkownikiem jestem, więc może czegoś znaleźć
    nie mogę? Próbowałem też szukać jakichś aplikacji, które
    by pozwoliły trzymać porządną książkę adresową z różnymi
    informacjami o osobach, i z niej dzwonić? Możecie coś poradzić?
    Bo na razie jestem na etapie rozważania powrotu do starego
    telefonu... :/

    mjk

  • 2. Data: 2012-06-25 08:27:10
    Temat: Re: Ksiazka adresowa w Androidzie?
    Od: Marx <a...@g...com>

    Zsynchronizuj sobie outlooka czy co tam masz z gmailem, a dopiero wtedy
    podepnij telefon do tego konta gmail
    Marx

  • 3. Data: 2012-06-25 10:54:35
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Mon, 25 Jun 2012 08:07:08 +0200, Slawek Kotynski napisał(a):

> [...]
    > stwierdziłem, że mogę przeczytać kontakty z pliku backupowego Nokii.
    > (można też z Outlooka, którego ja z kolei nie mam, nie można

    To miej. I po kłopocie.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Kiedy mnie tam trolowanie sie podoba" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 4. Data: 2012-06-25 11:26:36
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Slawek Kotynski wrote:
> [...]
    > informacjami o osobach, i z niej dzwonić? Możecie coś poradzić?
    > Bo na razie jestem na etapie rozważania powrotu do starego

    bo jak masz androida to nasepnei musisz sobie go dostować szukajaci i
    instalując różne aplikację powodujące ze ten system nadaje sie do pracy...

  • 5. Data: 2012-06-25 13:28:26
    Od: Slawek Kotynski <s...@a...com.pl>

    W dniu 2012-06-25 10:54, Waldek Godel pisze:

    > To miej. I po kłopocie.

    No świetna rada! Mam zainstalować Outlooka po to, żeby do niego
    skopiować kontakty z Nokii, których i tak nie będę mógł skopiować
    do Androida, w którym nie mogę znaleźć żadnego narzędzia do
    obsługi kontaktów :) Czy jak skopiuję dane z Outlooka, to
    zostaną potraktowane inaczej niż z backupa Nokii?

    mjk

  • 6. Data: 2012-06-25 13:28:59
    Od: Slawek Kotynski <s...@a...com.pl>

    W dniu 2012-06-25 11:26, Marek Dyjor pisze:
    > bo jak masz androida to nasepnei musisz sobie go dostować szukajaci i
    > instalując różne aplikację powodujące ze ten system nadaje sie do pracy...

    A jakaś aplikacja do obsługiwania kontaktów? Możesz coś polecić?

    mjk

  • 7. Data: 2012-06-25 13:33:28
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Mon, 25 Jun 2012 13:28:26 +0200, Slawek Kotynski napisał(a):

> [...]
    > skopiować kontakty z Nokii, których i tak nie będę mógł skopiować
    > do Androida, w którym nie mogę znaleźć żadnego narzędzia do

    Dlaczego nie? Skoro działa i jest powszechnie uznanym standardem w tej
    dziedzinie?

    > Czy jak skopiuję dane z Outlooka, to
    > zostaną potraktowane inaczej niż z backupa Nokii?

    jeżeli zostaną zauważone (w odróżnieniu od backupa Nokii) to zdecydowanie
    tak.
    Chyba, że powodem był burdel w bazie danych - ale tutaj Outlook jest też
    dobrym narzędziem, żeby to posprzątać

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "I po co znów robisz z siebie idiote anonimowy trolu" - Paweł "robbo"

  • 8. Data: 2012-06-25 13:41:10
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Mon, 25 Jun 2012 11:26:36 +0200, "Marek Dyjor"
    <m...@p...onet.pl> wrote:

    >bo jak masz androida to nasepnei musisz sobie go dostować szukajaci i
    >instalując różne aplikację powodujące ze ten system nadaje sie do pracy...

    ROTFL :)

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2012-06-25 13:45:20
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    dizel wrote:

    > ROTFL :)

    to ty? :) ten dizel z krakowa :)

    do takiego wniosku doszedłem czytając odpowiedzi na moje pytania na temat
    marnej funkcjonalności współczesnych smarfonów w zakresie obsługi rozmów
    telefonicznych :) Kupiłem BB bo jego funkjonalność jest fantastyczna

  • 10. Data: 2012-06-25 13:56:32
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Mon, 25 Jun 2012 13:45:20 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

    > do takiego wniosku doszedłem czytając odpowiedzi na moje pytania na temat
    > marnej funkcjonalności współczesnych smarfonów w zakresie obsługi rozmów
    > telefonicznych :) Kupiłem BB bo jego funkjonalność jest fantastyczna

    czekaj.. co takiego fantastycznego jest w BB w zakresie rozmów?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "PS3 nie zostało złamane NIGDY a kasy do ugrania na piractwie wiecej niz w