  • 11. Data: 2012-06-25 14:16:13
    Temat: Re: Ksiazka adresowa w Androidzie?
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Mon, 25 Jun 2012 13:45:20 +0200, "Marek Dyjor"
    <m...@p...onet.pl> wrote:

    >to ty? :) ten dizel z krakowa :)

    nie ale trafne spostrzeżenie co do androida :)

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2012-06-25 14:46:20
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Waldek Godel wrote:

    > czekaj.. co takiego fantastycznego jest w BB w zakresie rozmów?

    hm.... jakby ci to powiedzieć.

    po pierwsze... wyszukiwanie kontaktów proste i intuicyjne...

    po 2... pamiętanie listy rozmów pełnej a nie 10 czy 20 ostanich rozmów jak
    w głupiej nokii

    po 3... lista połaczeń, smsów, maili związanych z danym kontaktem

    po 4... notatki do rozmów.

    po 5... normalny kalendarz.

    po 6... synchronizacja wszytskiego do outlooka (do expresa też)

    po 7... integracja funkcji rozmowy smsy maile notatki itd...

  • 13. Data: 2012-06-25 15:21:14
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Mon, 25 Jun 2012 14:46:20 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

    > hm.... jakby ci to powiedzieć.
    >
    > po pierwsze... wyszukiwanie kontaktów proste i intuicyjne...

    no to ja w innych telefonach - w E71 zaczynasz po prostu pisać nazwisko
    albo imię, w starych telefonach z MS Smartphone wyszukiwało również po
    dowolnym fragmencie nazwy (również w środku słowa, to było dopiero dobre
    wyszukiwanie)
    Nawet opluwany gejfon szuka po wszystkim, po czym się da

    > po 2... pamiętanie listy rozmów pełnej a nie 10 czy 20 ostanich rozmów jak
    > w głupiej nokii

    czyli jak każdy współczesny smartfon

    > po 3... lista połaczeń, smsów, maili związanych z danym kontaktem

    czyli jak każdy smartfon z sense

    > po 4... notatki do rozmów.
    >
    > po 5... normalny kalendarz.
    >
    > po 6... synchronizacja wszytskiego do outlooka (do expresa też)

    z tym "wszystkiego" w kontekście expressa to bym zdecydowanie nie
    przesadzał

    > po 7... integracja funkcji rozmowy smsy maile notatki itd...

    czyli jak każdy smartfon z sense
    Nie, żebym się czepiał, ale jakoś "rewelacji" to ja nie widzę, ot, takie
    standardowe funkcje, jak w innych smartfonach, tyle, że oprogramowania
    sporo mniej i jest gorsze.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "G1 za 49zł to chyba dobry pomysl. Tak tez i pomyslalem i kupilem a co" -

  • 14. Data: 2012-06-25 17:50:44
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Waldek Godel wrote:

> [...]

    w starych telefonach z MS Smartphone wyszukiwało
    > również po dowolnym fragmencie nazwy (również w środku słowa, to było

    w starych teleofonach z WM to działało fantastycznie ale w Nokii E7 to
    działało do dupy...

    > Nawet opluwany gejfon szuka po wszystkim, po czym się da

    > czyli jak każdy współczesny smartfon

    nie każdy lepiej sprawdź spora część sprzętu ma ograniczoną pamięć (za
    wyjątkiem starego WM).

    > czyli jak każdy smartfon z sense

    co to jest to sense?

    bo ja oglądałem WP i jest gówniane oglądałem inne i tes jest to gównianie
    zrobione.

    już pomijam że niewiedzieć czemu nowe smarfony musza miec litery wielkości
    14 punktów i na ekranie mieści sie prawie nic, nie wiem czy oni to robią dla
    niewidomych?

    > z tym "wszystkiego" w kontekście expressa to bym zdecydowanie nie
    > przesadzał

    ja używam do Outlooka

    > czyli jak każdy smartfon z sense
    > Nie, żebym się czepiał, ale jakoś "rewelacji" to ja nie widzę, ot,
    > takie standardowe funkcje, jak w innych smartfonach, tyle, że
    > oprogramowania sporo mniej i jest gorsze.

    jeśli sense jest takei super to proszę jeszcze o smarfona z ekranem o dużej
    rozdzielczości i klawiaturą taką jak ma BB.

  • 15. Data: 2012-06-25 18:33:18
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Mon, 25 Jun 2012 17:50:44 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

    > jeśli sense jest takei super to proszę jeszcze o smarfona z ekranem o dużej
    > rozdzielczości i klawiaturą taką jak ma BB.

    Np. HTC ChaCHa - kwestia co zdefiniujesz jako wysoką rozdzielczość. Chacha
    ma większą rozdzielczość niż BB 9320 ale mniejszą niż 9900, za to prawie
    taką samą jak 9780

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Ten nastolatek jest oszustem a Apple mowi ze nic nie wybuchlo... zreszta

  • 16. Data: 2012-06-25 18:38:02
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 25.06.2012 08:07, Slawek Kotynski pisze:

    > stwierdziłem, że mogę przeczytać kontakty z pliku backupowego Nokii.
    (...)
    > Zielonym użytkownikiem jestem, więc może czegoś znaleźć
    > nie mogę? Próbowałem też szukać jakichś aplikacji, które
    (..)
    Panikę robisz. Android w miarę "łyka" kontakty, ale pytanie co Nokia
    wypluwa. Ja nie mam szans na outluka nawet expresa, googla nie lubie, to
    po staroświecku przegrałem z samsunga na htc za pomocą BT. Książka,
    kontakty, zaznacz wszystkie, wyślij wszystkie przez BT...

    ToMasz

  • 17. Data: 2012-06-25 19:06:43
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "ToMasz" napisał:

    > Ja nie mam szans na outluka nawet expresa,

    E tam, a kto w zeszłym miesiącu wyznał wstydliwie:
    "mam w laptopie windowsa".
    Już zgubiłeś? ;->

    > po staroświecku przegrałem z samsunga na htc za pomocą BT.
    > Książka, kontakty, zaznacz wszystkie, wyślij wszystkie przez BT...

    Ba, z Samsunga... Z Samsungów, które miałem do tej pory, i owszem,
    da się przerzucić w ten sposób hurtem.
    Z Nokii, które miałem do tej pory, niekoniecznie. ;->

    JoteR

  • 18. Data: 2012-06-25 22:15:11
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 25.06.2012 19:06, JoteR pisze:

    > E tam, a kto w zeszłym miesiącu wyznał wstydliwie:
    > "mam w laptopie windowsa".
    > Już zgubiłeś? ;->
    ha-ha. Teraz będziesz punktował. Ale masz racje. (o ile outluk jest
    składnikiem windowsa). Na laptopie i tak jest suse, ale XP został na
    malutkiej partycji, jakby coś tam trzeba było przeflaszować, albo
    zobaczyć pod IE (taki router miałem kiedyś).

    > Ba, z Samsunga... Z Samsungów, które miałem do tej pory, i owszem,
    > da się przerzucić w ten sposób hurtem.
    > Z Nokii, które miałem do tej pory, niekoniecznie. ;->
    Powiem szczerze, jak bym miał to raz na parę lat zrobić, kliknąłbym te
    100 razy wyślij i olał nokie na całe życie

    ToMasz

  • 19. Data: 2012-06-25 22:29:58
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Mon, 25 Jun 2012 22:15:11 +0200, ToMasz napisał(a):

    > ha-ha. Teraz będziesz punktował. Ale masz racje. (o ile outluk jest
    > składnikiem windowsa). Na laptopie i tak jest suse, ale XP został na

    Nie jest.

  • 20. Data: 2012-06-25 22:31:31
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    > ha-ha. Teraz będziesz punktował. Ale masz racje. (o ile outluk jest
    > składnikiem windowsa). Na laptopie i tak jest suse, ale XP został na

    Nie jest.
    Ale mam inne pytanie - jak pod tym Suse odpaliłeś Kiesa... Bo to ciekawe
    jest.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Szkoda ze zaden windows mobile nie odtworzy zdjecia z cyfrowki ... - Paweł