    From: Slawek Kotynski <s...@a...com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Ksiazka adresowa w Androidzie?
    Date: Mon, 25 Jun 2012 08:07:08 +0200

    Od przedwczoraj jestem szczęśliwym(?) posiadaczem Samsunga z Androidem.
    Ściągnąłem sobie na PC coś o nazwie Kies i radośnie
    stwierdziłem, że mogę przeczytać kontakty z pliku backupowego Nokii.
    (można też z Outlooka, którego ja z kolei nie mam, nie można
    z żadnego innego formatu).
    No ale przeżyłem ciężkie rozczarowanie... zrobili system
    na telefon z bajerami, rowerami, głosowym wprowadzaniem
    tekstu, nawigacją... a nie ma w nim porządnej książki
    adresowej :/ W starej Nokii do każdej osoby mogłem
    dopisać z kilkadziesiąt pól informacyjnych, poczynając
    od drugiego imienia, przezwiska, adresu i adresu e-mail,
    do numerów telefonów stacjonarnych, faksów, pagerów,
    służbowych itd, itp. A import do Androida rozpirzył
    mi to wszystko na osobne pozycje
    Jan Kowalski
    Jan Kowalsk1
    Jan Kowalsk2

    Zielonym użytkownikiem jestem, więc może czegoś znaleźć
    nie mogę? Próbowałem też szukać jakichś aplikacji, które
    by pozwoliły trzymać porządną książkę adresową z różnymi
    informacjami o osobach, i z niej dzwonić? Możecie coś poradzić?
    Bo na razie jestem na etapie rozważania powrotu do starego
    telefonu... :/

    mjk