  • Data: 2012-01-19 00:20:49
    Temat: Re: Książka:
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Włodzimierz Barchacz" <w...@g...pl> wrote:

    > Kombatanctwo: nie chodzi mi o kombatanctwo, a o ukazanie mechanizmow
    > rezimu, metod jego ochrony etc. A za moje rozrabianie - wiem, ze
    > medalu nie dostane i nie o medal wlasnie tu chodzi :)

    Widzę, że uciekło mi jeszcze jedno spostrzeżenie, przez co moja
    opinia wygląda trochę niesprawiedliwie :) - brakowało mi podczas
    czytania jakiegoś umiejscowienia w czasie poszczególnych epizodów
    - młodszy czytelnik to już zupełnie może stracić głowę: czy dzieje się
    to za Napoleona czy za cara Mikołaja? ;-)

    pozdrawiam

    Mariusz [mr.]