eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaKros: Wybieraki, przekaźniki wielokrotne, wielopozycyjne, liczniki... › Re: Kros: Wybieraki, przekaźniki wielokrotne, wielopozycyjne, liczniki...
  • Data: 2011-10-17 17:02:52
    Temat: Re: Kros: Wybieraki, przekaźniki wielokrotne, wielopozycyjne, liczniki...
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Waldemar Krzok" <w...@z...fu-berlin.de> napisał w
    wiadomości news:9g2kksFd44U3@mid.uni-berlin.de...

    > No nie za bardzo. To raczej drutowce, nie bezdrutowce ;-)

    Mogę pojechać na tym, że na okres do miesiaca, ten tego, a co, sobie z
    anteną z drutu żelaznego łączonego np. klejem przewodzącym eksperymentuję,
    dziwne to, ale choć nienajmocniej, taka antena (całodrutowa, bez łączenia,
    sprawdzone) działa :)
    Chociaż w epoce świętojebliwej pseudopoprawności politycznej, to rozumiem,
    że trudno, ale, zawalczyć spróbuję :)

    > Jakbyś był w okolicach Berlina to możesz wpaść do mnie do pracy. Mam
    > trochę przekaźników telekomunikacyjnych, a może się nawet jeszcze
    > wybieraki znajdą. Ino jeszcze w tym roku, bo w przyszłym będzie wszystko
    > wywalone.

    Zobaczymy, jak mi się losy potoczą (z finansami niestety kruchutko...)
    Spróbuję do tego czasu naprawić ręczniaka, w którym rozdarła się taśma
    łącząca przód gdzie jest część logiczna, z tyłem, gdzie jest radiowa...
    Cobym mógł zawołać na przemienniku... chyba, że swego ICka 228H wyszykuję,
    ale czym go zasilę?
    Dzięki za propozycję, jak tylko się da, zgłosze się z jakimś browarkiem...
    :)

    > Waldek, aka DL7ANQ & SO6ANQ

    Sławek SP5SJT, pozdrawiam :)

    --