eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaKros: Wybieraki, przekaźniki wielokrotne, wielopozycyjne, liczniki...Re: Kros: Wybieraki, przekaźniki wielokrotne, wielopozycyjne, liczniki...
  • Data: 2011-10-17 19:17:14
    Temat: Re: Kros: Wybieraki, przekaźniki wielokrotne, wielopozycyjne, liczniki...
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

    Araneus Diadematus wrote:

    > Zobaczymy, jak mi się losy potoczą (z finansami niestety kruchutko...)
    > Spróbuję do tego czasu naprawić ręczniaka, w którym rozdarła się taśma
    > łącząca przód gdzie jest część logiczna, z tyłem, gdzie jest radiowa...
    > Cobym mógł zawołać na przemienniku... chyba, że swego ICka 228H wyszykuję,
    > ale czym go zasilę?
    > Dzięki za propozycję, jak tylko się da, zgłosze się z jakimś browarkiem...
    > :)

    Poprzednik mojego szefa (który też już na emeryturze) pod koniec lat 60tych
    i na początku 70tych dostał chyba od AEG całe pudła elektromechaniki
    telefonicznej, a także filtrów do telefonii zwielokrotnionej i podobnych
    dupereli. Facio bawił się w modelowanie mowy i słuchu. W piwnicy stoją
    jeszcze jakieś graty, ale większość już dawno w recyclingu. Szuflada lamp
    też jeszcze jest :-).

    Waldek