eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaKros: Wybieraki, przekaźniki wielokrotne, wielopozycyjne, liczniki... › Re: Wybieraki, przekaźniki wielokrotne, wielopozycyjne, liczniki...
  • Data: 2011-10-17 18:02:00
    Temat: Re: Wybieraki, przekaźniki wielokrotne, wielopozycyjne, liczniki...
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:j7h8mu$7lo$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Araneus Diadematus" napisał w wiadomości grup
    >
    > Hm, ja bym ci doradzil zrobic cos szablonowego - pozbierac czesci, zlozyc
    > kilka malych Strowgerow ... i sprzedac do muzeow :-)

    A w sumie - czemu nie? Doszły mnie wieści, że hmm... nie pamiętam gdzie, w
    Norbli nie, czy gdzieś może w okolicach, nie chcę kłamać, miano Strowgiego
    podszykować... ale konkretów nie znam, a chciałem się udzielić, zanim
    wszystko pozapominam... Za darmo na miejscu... A sprzedać... to jeszcze bym
    się musiał zastanowić, komu, znaczy się, któremu muzeum... No i wybieraki
    zdobyć...

    A tymczasem, już kiedyś zarzucałem... garść wspominek :)
    Strowger:
    http://youtu.be/xUOh9fCSgqw
    http://youtu.be/1A17kLW6tL4
    http://youtu.be/mg0tlCEzJkI
    http://youtu.be/YpUy1Ra_WN0
    http://youtu.be/cNNKLuM8yY8

    Strowgeropodobny System 50:
    http://youtu.be/75dGEmhcuPA
    http://youtu.be/E6dj2iuZrFc
    http://youtu.be/_o8FznEHkWE
    http://youtu.be/mNAmFA6vFA8

    Pentaconta:
    http://youtu.be/uhmEZhCW9fg
    http://youtu.be/PzarybRP4kI
    http://youtu.be/Ahdd-r3Oq_o

    ARF102: (Ericsson)
    http://youtu.be/5lAkv_F1G3g

    Obrotowa (na maszyniakach!) 7A-2:
    http://youtu.be/ZwOlSgL--iM
    http://youtu.be/khk7ftQ82K4
    http://youtu.be/upc6jBN4Pvw
    http://youtu.be/s0vruasXCHU

    > Pentaconta tez moglaby byc ciekawa.

    Tu zdobyć wybierak było by ciężej chyba, pozostaje liczyć na to, że jakąś
    SPC będą demontować...
    Myślę o zastępującej wybierak PC matrycy na przekaźnikach miniaturowych...
    Nie musi zaraz być wszystkiego, ale kto wie, jak czasu starczy?

    --
    Alanné mba yi woma... wé :) (...)
    Né ma ka ni kaso, Né ma pané ka, (...)