  • Data: 2011-11-06 11:32:25
    Temat: Re: DataPEST
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Junk Control" <j...@a...org> napisał w
    wiadomości news:4eb605c0$1@news.x-privat.org...

    Rób tak dalej Lucuś (dla informacji grupy - to był cancel mojej wiadomości i
    doskonale wiem, kto to robi), dałem ci szansę, z której nie skorzystałeś.
    Nie śpij spokojnie, tym razem będzie inaczej. Pamiętaj, zgromadzone przeze
    mnie wówczas dane (twoje inne cancele, itd), nadal przechowuję i chętnie
    przekażę prokuraturze.
    Aby nie być gołosłownym, masz próbkę:
    <ctrl-c>
    From: psichuj <w...@c...pl>
    Newsgroups: pl.rec.radio.amatorskie
    Subject: cancel <4cba4a4d$1@news.home.net.pl>
    Date: 17 Oct 2010 08:26:04 GMT

    This message was cancelled from within Mozilla Thunderbird.
    <ctrl-v>

    Pamiętaj, że archiwum news i google ignorują cancele. Chętni mogą podając ID
    wiadomości sprawdzić w guglu, co zostało skasowane. Mój operator news już
    zadeklarował współpracę z organami ścigania - ma wszystko w logach.

    --
    Alanné mba yi woma... wé :) (...)
    Né ma ka ni kaso, Né ma pané ka, (...)