eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKretynizmy... (było DPF)Re: Kretynizmy... (było DPF)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!goblin1!g
    oblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-
    01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Tue, 07 Apr 2015 11:07:54 +0200
    From: Marcin N <m...@o...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:31.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/31.6.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kretynizmy... (było DPF)
    References: <a...@n...neostrada.pl>
    <1dafnxkqtnofw.1ifyhzrikvlyw$.dlg@40tude.net>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <ff7je0p2gnvx$.1a05rmelz5npp$.dlg@40tude.net>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <k...@4...net>
    <5519103f$0$2201$65785112@news.neostrada.pl>
    <551919f4$0$15668$65785112@news.neostrada.pl>
    <5519243b$0$18194$65785112@news.neostrada.pl>
    <55192900$0$2189$65785112@news.neostrada.pl>
    <55193be2$0$15675$65785112@news.neostrada.pl>
    <551e51a4$0$15671$65785112@news.neostrada.pl>
    <551fc75d$0$8381$65785112@news.neostrada.pl>
    <551ff581$0$2205$65785112@news.neostrada.pl>
    <t0q3lg00fskr.e68r2z3aue0c$.dlg@40tude.net>
    <55239c74$0$15670$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <55239c74$0$15670$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 10
    Message-ID: <55239e66$0$15663$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89-71-75-200.dynamic.chello.pl
    X-Trace: 1428397670 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15663 89.71.75.200:57716
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2559481
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2015-04-07 o 10:59, T. pisze:
    >>
    > Klasyczna amerykańska hydrauliczna :-)
    > Czas na zdziwienie... :-)

    Mnie też to niezwykle dziwi. Zgaśnięcie silnika w klasycznym
    hydrokinetycznym automacie wydaje się technicznie niemożliwe.

    --
    MN

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: