-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.interia.pl!not-for-mail
From: Adam <a...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Kretynizmy... (by?o DPF)
Date: Tue, 07 Apr 2015 11:49:56 +0200
Organization: INTERIA.PL S.A.
Lines: 34
Message-ID: <mg0985$itr$1@usenet.news.interia.pl>
References: <a...@n...neostrada.pl>
<k...@4...net>
<5519103f$0$2201$65785112@news.neostrada.pl>
<551919f4$0$15668$65785112@news.neostrada.pl>
<5519243b$0$18194$65785112@news.neostrada.pl>
<55192900$0$2189$65785112@news.neostrada.pl>
<55193be2$0$15675$65785112@news.neostrada.pl>
<mfdtt5$jqi$2@node1.news.atman.pl>
<551a99f5$0$8380$65785112@news.neostrada.pl>
<551ab1d0$0$2188$65785112@news.neostrada.pl>
<3...@4...com>
<551e520a$0$15671$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: ent22.internetdsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: usenet.news.interia.pl 1428400197 19387 83.15.205.22 (7 Apr 2015 09:49:57
GMT)
X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 7 Apr 2015 09:49:57 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.2; rv:31.0) Gecko/20100101 Thunderbird/31.5.0
In-Reply-To: <551e520a$0$15671$65785112@news.neostrada.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2559487
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2015-04-03 o 10:40, T. pisze:
> W dniu 2015-03-31 o 17:53, A.L. pisze:
>> (...)
>>
>> Widac znasz rozwiazania z lat 50. Dzisiaj jest deko inaczej. Komputer
>> patrzy nie tylko jak gleboko wcisniety jest pedal gazu, ale jak szybko
>> zostal wcisniety. "Danie po gazie" skutkuje przelaczeniem na nizszy
>> bieg. Dostaje sie "kopa". Nijakiego opoznienia nie ma.
>>
>> Tak w ogole, to bym proponowal abys nie wypowiadal sie o rzeczach o
>> ktorych masz male pojecia. Pojezdzij sobie tak z pol roku samochodem z
>> PRAWDIWYM automatem (hudrauliczne spzreglo)
>
> A co to za wynalazek?
> W prawdziwych hydraulicznych skrzyniach nijakiego "hydraulicznego
> sprzęgła" nie ma.
>
Chyba nie wiesz, o czym piszesz.
Widziałeś skrzynię w środku?
Najczęściej są 2 sprzęgła:
1/ konwerter, który jest rodzajem sprzęgła olejowego
2/ sprzęgło zamykające (spinające na sztywno) konwerter na najwyższym
lub też wyższych biegach, celem uniknięcia strat z uślizgu konwertera.
To sprzęgło nazywa się w literaturze amerykańskiej najczęściej "latch".
--
Pozdrawiam.
Adam
Następne wpisy z tego wątku
- 07.04.15 12:00 Budzik
- 07.04.15 17:55 Tomasz Gorbaczuk
- 08.04.15 10:18 RadoslawF
- 12.04.15 22:28 Przyjazny
- 13.04.15 22:31 jerzu
- 13.04.15 22:34 jerzu
- 13.04.15 22:47 jerzu
- 13.04.15 22:52 jerzu
- 13.04.15 23:02 jerzu
- 13.04.15 23:33 Budzik
- 14.04.15 20:44 RadoslawF
- 14.04.15 21:03 masti
- 15.04.15 10:54 RadoslawF
- 15.04.15 13:28 masti
- 16.04.15 17:22 RadoslawF
Najnowsze wątki z tej grupy
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
Najnowsze wątki
- 2024-12-28 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-12-28 Żerniki => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-28 ale zawziętość i cierpliwość
- 2024-12-27 most kilometrowy
- 2024-12-27 Dyplomaci a alkomaty
- 2024-12-27 Zmiana kary
- 2024-12-27 Chiński elektrolizer tester wody
- 2024-12-27 Rzeszów => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2024-12-27 Kraków => Application Security Engineer <=
- 2024-12-27 Gorzów Wielkopolski => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2024-12-27 Wrocław => Solution Architect (Java background) <=
- 2024-12-27 kladka Zagorze
- 2024-12-27 Poznań => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-27 Gdańsk => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-27 Katowice => Programista Full Stack .Net <=