  • Data: 2012-05-09 20:06:15
    Temat: Re: Kręcenie liczników
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> szukaj wiadomości tego autora

    "Dysiek" <b...@b...pl> wrote in message news:joe4rm$18e$1@inews.gazeta.pl...
    > I dla mnie to jest porazka. U nas upierdliwosc egzaminatorow to jakis mit. Po
    > 5-6 razy zdaja tylko pipy. Na "B" zdawalem dwa razy - za pierwszym oblalem na
    > wlasne zyczenie (no troche pechowo ;-) ) i w pelni zasluzenie. Za drugim
    > zdalem bez problemow. Na "A" za pierwszym razem. Z tego co obserwowalem to
    > goscie naprawde nie byli zlosliwi a wprost przeciwnie - czsami nawet lekko
    > pomagali "opornym".

    a ja znam sporo osob ktore w Polsce podchodzily po pare razy a tu zdawaly
    od reki mimo to jezdzi sie tu bezpieczniej (wypadki na liczbe ludnosci
    podzielona przez 9)

    http://www.garda.ie/Controller.aspx?Page=138
    http://dlakierowcow.policja.pl/portal/dk/807/47493/W
    ypadki_drogowe__raporty_roczne.html

    a i durna statystyka jest publikowana w czasie rzeczywistym ;)