  • Data: 2012-05-09 13:10:08
    Temat: Re: Kręcenie liczników
    Od: Lukasz <w...@b...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-05-09 12:47, Kamil 'Model' pisze:
    > W dniu 2012-05-09 12:16, DooMiniK pisze:
    > I co by to dało??
    > Każdy by kręcił przebieg przed przeglądem... Zamiast 30kkm rocznie
    > (faktycznego przebiegu) auto by według papierów przejeżdżało np. 10kkm.
    > Czyli i tak chuj i tak chuj.
    > Polacy za dużo kombinują, więc taki system to tylko wyrzucenie pieniędzy
    > w błoto...

    IMO tak by nie było. Owszem kombinator by przekręcił, ale wiele osób
    pewnie by tego nie zrobiło. Zgaduję że nie zrobiłoby tego 95%
    właścicieli nowych aut, bo 3-latki sprzedawane są dość często z realnym
    przebiegiem, dopiero później auto dużo jeździ na wstecznym...
    Z resztą wystarczyłoby wpisać cofanie licznika jako przestępstwo
    (wymiana licznika tylko z dokumentami i wpisem w SKP) i odpadłoby
    kolejnych kilka % oszustów, z resztą rynek by znormalniał i nikt by się
    nie wstydził przebiegu 500.000km (dla mnie to byłby powód do dumy,
    niestety mój 5-latek przejechał dopiero połowę z tego)...

    Lukasz