-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!not-for-mail
From: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Krakow->Ko?obrzeg
Date: Tue, 27 Jul 2010 00:05:01 +0200
Organization: Dzial Sieciowy ICM, Uniwersytet Warszawski
Lines: 26
Message-ID: <i2l0qd$cg$1@news.net.icm.edu.pl>
References: <i2k34p$n68$1@usenet.news.interia.pl> <i2kagg$hu3$1@news.onet.pl>
<6...@4...com>
NNTP-Posting-Host: cl-60.waw-01.pl.sixxs.net
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.net.icm.edu.pl 1280181902 400 2001:6a0:200:3b::2 (26 Jul 2010 22:05:02
GMT)
X-Complaints-To: u...@n...net.icm.edu.pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 26 Jul 2010 22:05:02 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux x86_64; en-US; rv:1.9.2.7) Gecko/20100720
Thunderbird/3.1.1
In-Reply-To: <6...@4...com>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2299523
[ ukryj nagłówki ]W dniu 26.07.2010 20:47, J.F. pisze:
Heh, w taką samą trasę wybieram się także w najbliższą sobotę, ale
późnym wieczorem.
>> Ja bym jechal tak:
>> Krakow -> Legnica A4
>> Legnica -> Lubin -> Zielona Góra -> Gorzów Wlkp -> Pyrzyce [3], potem
>> w Pyrzycach na pierwszym rondzie w lewo droga [122] do nowego odcinka
>> S3, S3 do A6, Goleniów, potem [6] przez Nowogard i potem [162] do
>> Kolobrzegu.
Jechałem tak w poprzednim roku i byłem całkiem zadowolony. Oczywiście
pomijając nowy odcinek S3 ;-) Warto nim jechać zamiast starą trójką z
Pyrzyc? To chyba jakieś 18 kilometrów więcej, na pewno bezpieczniej, ale
czy krócej?
> Pomysl niby dobry ale jednak spore kolo sie robi.
> Watpie zebys cos na tym zyskal.
Hm, według maps.google.com trasa z Wrocławia przez Poznań to 733km i
10h, a przez Gorzów to 768km (+35km) i 9h38m (-22 minuty). Uwzględniając
"nową" S3, będzie to ok. 786km (Google jeszcze "nie wie" o nowym odcinku
S3). Wydaje mi się, że trójka jest dużo wygodniejsza niż piątka.
Marek
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-11 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-11 Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- 2024-12-11 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe