  • Data: 2013-12-17 21:07:06
    Temat: Re: Kozak trafił na silniejszego
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-12-17 20:52, mk4 pisze:

    > No i zachowujesz sie jak - sam sobie dopisz :).
    > Zupelnie nie ogarniam takiego zachowania - czyli bezsensownego trabienia
    > w takiej sytuacji.
    > Jak chciales goscia pouczyc to trzeba bylo wyjsc, zapukac w szybke i
    > powiedziec co zrobil zle - skoro taki z ciebie moralizator.

    ROTFL - moralizator się trafił, broniący cfaniaczka.

    > A jesli nie miales zamiaru go nawracac to lepiej bylo kulturalnie zaczekac.

    Pewnie, najlepiej to w ogóle milczeć :)

    > Co innego pogonic kogos na swiatlach jak sie zagapil (dobry uczynek),
    > zeby jednak ruszyl a co innego trabic w sytuacji gdy nie za bardzo jest
    > jak z tego wybrnac (zwykle chamstwo na drodze) (cos jak tramwaj stojacy
    > tuz obok i dryndajacy caly czas - choc motorniczy widzi, ze ani w jedna
    > ani w druga poki co sie ruszyc nie mozesz).

    Misiu pluszowy - zamiast bredzić to może zainteresuj się sytuacją
    konkretną itd. Chamstwem i cfaniactwem do się popisał misiu-pysiu
    WOT SM34, który jak wielu mu podobnych na wydrę próbował, zamiast
    grzecznie się na swoim pasie ustawić i odstać swoje (niestety).
    Nie zdziwiłeś się, że kierowcy z pasa 'zjeżdżającego' jakoś
    'zagubionego' wpuścić nie chcieli?