  • Data: 2013-12-17 21:11:41
    Temat: Re: Kozak trafił na silniejszego
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tue, 17 Dec 2013 20:52:25 +0100, mk4

    > No i zachowujesz sie jak - sam sobie dopisz :).

    Dumny ze swojej "słabości", tj. uwolnienia frustracji za pomocą trąbki, nie
    jestem -- ale nie mam zamiaru tego ukrywać żeby się wybielić. Co zresztą
    opisałem w komentarzu do filmu.

    > Jak chciales goscia pouczyc to trzeba bylo wyjsc, zapukac w szybke
    > i powiedziec co zrobil zle - skoro taki z ciebie moralizator.

    Prawojazdy zrobił, to powinien wiedzieć z założenia co robi źle. Ja nie
    muszę wysiadać z auta i uczyć go jeździć. Inna sprawa, że to jest działanie
    z premedytacją (choć Roman już zdążył go poprzednio usprawiedliwić --
    przecież to jest "biedaczysko", które przez pół km od znaku kierunkowego
    nie zdążyło zmienić pasa ruchu).

    > (cos jak tramwaj stojacy tuz obok i dryndajacy caly czas
    > - choc motorniczy widzi, ze ani w jedna ani w druga poki
    > co sie ruszyc nie mozesz).

    O, następny. Poważnie nie widzisz, że ten pacjent jednak MA możliwość
    ruchu?

    --
    Pozdor Myjk