  • Data: 2013-12-17 22:04:13
    Temat: Re: Kozak trafił na silniejszego
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-12-17 21:51, mk4 pisze:

    > Jak trafiam na taka postawe to zadaje krotkie pytanie - w tym przypadku
    > brzmi ono - to co proponujesz? Co nalezy wg ciebie zrobic?

    Z całą pewnością nie próbować 'moralizować' w ciemno, bo to politycznie
    poprawne i pewnie się niektórym spodoba, niemniej głupie. Ja tam
    niesamowicie spokojny człowiek jestem, ale doskonale wiem jak się
    niektórzy zachowują w pewnych miejscach i całkowicie rozumiem
    okazywanie dezaprobaty kmiotowi, który cfaniakuje. Myjkowe miejsce
    dobrze znam i wiem kto i jak cfaniakuje. Z trasy którą jeżdżę
    codziennie (albo i częściej) to nawet mógłbym przedstawiać listę
    rejestracji/samochodów z opisem co, gdzie i kiedy zrobią.
    Do eliminacji takich zachowań potrzebny jest monitoring/policja
    itd. i regularne mandaty - regularnym kierowcom pozostanie
    przyblokowanie takich cfaniaczków i potrąbienie w akcie
    desperacji/bezsilności/frustracji.