-
X-Received: by 2002:a25:42d8:: with SMTP id p207mr14209724yba.121.1571607067918; Sun,
20 Oct 2019 14:31:07 -0700 (PDT)
X-Received: by 2002:a25:42d8:: with SMTP id p207mr14209724yba.121.1571607067918; Sun,
20 Oct 2019 14:31:07 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
!2.eu.feeder.erje.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!news.uzoreto
.com!feeder1.cambriumusenet.nl!feed.tweak.nl!209.85.160.216.MISMATCH!o24no77044
51qtl.0!news-out.google.com!x7ni150qtf.0!nntp.google.com!o24no7704441qtl.0!post
news.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Sun, 20 Oct 2019 14:31:07 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <5daaa6f1$0$546$65785112@news.neostrada.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=24.77.110.106;
posting-account=jnRHMAoAAACB5EawItMhNTZMy_yOF2XE
NNTP-Posting-Host: 24.77.110.106
References: <5da7b5d3$0$549$65785112@news.neostrada.pl> <qoa4rd$8c7$1@gioia.aioe.org>
<1...@i...dyndns.org.invalid.191017.invalid>
<qoaofd$1c73d$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<5da9e2b3$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
<c...@g...com>
<5da9f119$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
<d...@g...com>
<5daa0cf1$0$17365$65785112@news.neostrada.pl>
<e...@g...com>
<5daaa6f1$0$546$65785112@news.neostrada.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <a...@g...com>
Subject: Re: Korytarz życia i zamek błyskawiczny - przegłosowane
From: s...@g...com
Injection-Date: Sun, 20 Oct 2019 21:31:08 +0000
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2664011
[ ukryj nagłówki ]W dniu sobota, 19 października 2019 01:03:10 UTC-5 użytkownik Shrek napisał:
> W dniu 18.10.2019 o 21:32, s...@g...com pisze:
>
> > Tu nie chodzi o to czy 99% ludzi rozumie. Chodzi o ten 14 czy nawet 0.01% ludzi
ktorzy stosuja logike inaczej i sad sie do ich interpretacji moze przychylic.
>
> Ale ja nie o tym, czy przepis jest dobry, tylko czy o ogóle potrzebny. W
> moich okolicach działa bez przepisu, z przepisem też będzie działać.
>
No jak widac potrzebny. Ale chyba potrzebniejszy ten o jezdzie do konca pasa.
Jak juz tam sie znajde to wbic na ten drugi jest latwo. Nawet kiedys liczylem dla
hobby. I zazwyczaj pierwszy/drugi wpuszcza.
Raz tylko sie trafilo ze 5 przejechalo zanim szosty wpuscil. A szeryfy to jednak
bardziej dokuczliwe
> > No wlasnie. I w sumie nie ma co sie dziwic. Nagle pas do jazdy ktory jest
"swiety" i ma dokladnie wyznaczone zasady uzycia staje sie w sumie niezdefiniowany bo
starczy dostawczak na awaryjnych...
>
> No to już nie jest święty.
Bardzo niedobrze. Bardzo.
> Tak naprawdę mało który przepis był/jest
> święty. Jak na zielonym pierdolniesz w inny pojazd mimo że miałeś
> możliwość reakcji, to się okaże, że zielone takie świete nie było.
> Zwłaszcza jak się powołasz na "świętość" zielonego.
>
To zalezy od sedziego. I od tego co rejestrator nagral.
Jak jest slowo przeciw slowu to przepis swiety.
A raczej niewielu jest takich co korzystaja z okazji do cudzego OC i sa w stanie
zdecydowac sie w 2-3 sekundy...
> >>> Bo w przypadku pieszego niejasne jest wyrazenie zamiaru.
> >>
> >> Bez jaj. Nie róbmy z Polaków genetycznych idiotów. Jak ktoś idzie do
> >> przejścia albo przed nim stoi, to czego się spodziewasz - okrętu?
> >>
> >
> > Jak idzie to nie wiem dokad idzie. Jak stoi to moge zalozyc ze chce przejsc ale
moze nie teraz.
>
> Tak, tak - dla przyjemności sobie stoi, a idzie w kierunku przejścia,
> żeby cię strolować i wrócić.
Nie zaczynaj. juz o tym watki byly.
> Przestań udawać idiotę i obrażać resztę
> społeczeństwa wmawiając mu swoje urojenia. Doskonale wiadomo po co piesi
> się gromadzą i łażą do przejść, tylko wygodniej ci powiedzieć "a może
> się kurwa na randkę akurat umówił, na wysepce akurat - ale kretyn".
To juz twoja interpretacja. Jak nie rozumiesz co do ciebie pare osob pisze i jestes
jedyny uparty to, no wiesz...
> Jesteś właśnie przykładem dlaczego trzeba układać przepisu
> idiotoodpornie - nie dlatego, że ludzie są idiotami (bywają, ale
> generalnie nie są i na idiotów ciężko poradzić - trzeba ich po prostu z
> dróg eliminować), tylko dlatego, że zawsze znajdą się tacy co idiotów
> udają.
>
Oho. Jedziemy ad personam? Nie, nie znize sie do tego poziomu.
> > Jak stoi i patrzy wyczekujaco to zakladam ze chce przejsc teraz.
> >
> > Tyle ze to wiele nie zmienia. Jak nogi na pasach nie polozy to pierwszenstwa nie
ma. A jak wejdzie tak ze nie sposob fizycznie sie zatrzymac to powoduje wypadek.
>
> > Ale wiem ze sie nie zgodzisz bo ignorujesz stan przejsciowy.
>
> Generalnie się zgadzam (inną drogą - nie "nieciągłość krawężnika", bo
> nie ma nic do rzeczy, ale po prostu zakaz wchodzenia bezpośrednio przed
> pojazd). Problem jest bardziej wtedy kiedy ktoś wejdzie i jak
> najbardziej da się zatrzymać, tylko kierownik oburzony, że pieszy na nim
> wymusił, bo "co prawa pieszy ma pierwszeństwo, ale przecia nie kurwa jak
> ja jadem! - wtedy uon ma czekać aż przejado!"
>
To co opisales to zwykle buractwo, i jak czytam to nikt tego nie neguje.
Ale mam wrazenie ze jeden pisze o wymuszeniu a drugi o koniecznosci zatrzymania.
Ale jak juz pisalem, podniesiona lapa czyni cuda. choc moze przestac jak by sie
spopularyzowala.
> > Wiec sie nie dogadamy.
>
> Jak będziemy rozmawiać normalnie to jak widzisz pewnie się da:P
>
No to rozmawiajmy normalnie, bez przytykow personalnych. ok?
> >> No nie rozumiem. Równie dobrze mogą machać tęczową flagą.
> >>
> >
> > Nie trzeba. Starczy lape podniesc.
>
> A skąd wiadomo0, że łapę? Może pozdrawia kogoś po drugiej stronie? Drugi
> powie, że czerwoną flagę, czwarty że smartfonem z włączoną latarką ma
> zamachać a pieszy, że najskuteczniej podnieść rękę z cegłówką. Stoi przy
> przejściu albo idzie do przejścia, to znaczy że chce przejść. Nie udawaj
> naprawdę idioty i nie komplikuj spraw prostych.
>
>
Czyli jednak nie mozna bez adpersonam?
Widze ze nie rozumiesz. W wiekszosci przypadkow przejsc sie da bez wydziwiania. W
tych gdzie sie nie da trzeba stanac przy krawezniku, na przejsciu i podniesc lape. I
poczekac az sie samochody zatrzymaja. Z obu stron. I przejsc - bezpiecznie.
Jak sie to nie uda to daj znac, zapropnuje eskalacje w postaci kamienia na sznurku.
Jak patrze na serie polskie drogi i na zycie wokol to jednak nie widze potrzeby aby
to bylo potrzebne.
Następne wpisy z tego wątku
- 21.10.19 01:05 Shrek
- 21.10.19 13:24 SW3
- 21.10.19 17:14 J.F.
- 21.10.19 17:22 J.F.
- 22.10.19 06:03 Shrek
- 22.10.19 06:03 Shrek
- 22.10.19 11:23 J.F.
- 22.10.19 16:49 Cavallino
- 22.10.19 17:26 Shrek
- 22.10.19 17:48 J.F.
- 22.10.19 18:13 Shrek
- 22.10.19 18:32 SW3
- 22.10.19 19:00 Shrek
- 22.10.19 19:00 J.F.
- 22.10.19 19:11 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
Najnowsze wątki
- 2024-11-25 Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- 2024-11-26 wina Tóska
- 2024-11-26 Rewolucja/Rewelacja!
- 2024-11-25 grupa ożyła ;)
- 2024-11-24 Być jak Clint
- 2024-11-24 Rura kanalizacja konceptu Franke = problem
- 2024-11-25 Wrocław => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-25 Warszawa => Business Development Manager - Network and Network Securit
- 2024-11-25 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-25 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-25 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-25 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-25 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-11-25 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-25 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=