  • Data: 2020-05-05 17:15:25
    Temat: Re: Koronawirus - liczba zgonów
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:r8pg3q$5h5$1$C...@n...chmurka.net...
    W dniu 04-05-2020 o 15:53, J.F. pisze:

    >Ile razy trzeba Ci napisać, że Polacy zaliczają do ofiar covid TYLKO
    >przypadki, które wcześniej przetestowano i jeszcze lekarz uznał, że
    >to była kluczowa przyczyna śmierci (oba warunki łącznie)?

    >A cała reszta świata, również przypadki w których jest tylko takie
    >podejrzenie i/lub ofiara była zakażona?

    akurat cos wpadlo
    https://wiadomosci.onet.pl/politico/belgia-ma-bardzo
    -wysoki-poziom-zgonow-na-koronawirusa-z-powodu-specy
    ficznego-sposobu/zjwrp5l

    Cala reszta swiata to nie. Belgia tak.
    I ma teraz najwyzsza smiertelnosc.
    Przynajmniej na papierze.

    >O ile zdążą.

    Wymaz sie robi szybko.
    A wynik moze przyjsc po smierci, ale w aktach bedzie.

    >Dokładnie tak.
    >Mentalność podobna, metody też - wystarczy im tylko pretekst....

    Nie popadaj w paranoje - jak na razie, to nawet stanu wyjatkowego nie
    mamy,
    ograniczenia w podrozowaniu symboliczne. To sie nawet na wpis do
    encyklopedii nie nadaje :-)

    >Nie robili i nie robią, więc powinno nadal być podobnie, czyli bez
    >szaleństw w żadną stronę.
    >No chyba że za ryzyko uznać, że TERAZ przyjadą zarażeni Polacy. ;-)

    Polakow to chyba niewielu. Dunczyczy, Niemcy, Norwegowie.
    Chinczycy...

    >Porównam za 5 lat.

    To jest osobna sprawa.
    Tylko jak porownac co skala z UK zrobilaby w naszych szpitalach ...

    J.