  • Data: 2020-05-06 12:49:59
    Temat: Re: Koronawirus - liczba zgonów
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:r8s8nl$565$1$C...@n...chmurka.net...
    W dniu 05-05-2020 o 17:15, J.F. pisze:
    >Przy stężeniu pośmiertnym nie tak bardzo.

    A Ty bys zaliczyl do ofiar koronawirusa ...

    >Nie popadam - działają dokładnie wg scenariusza o którym pisałem w
    >połowie marca.
    >Jego dalszy ciąg to ponowny zamordyzm, po wyborach, albo gdy już
    >jasne będzie że się nie odbędą.
    >O ile zakład?

    A jak ilosc zachorowan wzrosnie ?

    >- jak na razie, to nawet stanu wyjatkowego nie mamy,
    >Bo w wyborach by przeszkadzał.

    >Taaa jasne - mogę sobie wyjechać z Polski i wrócić?

    Glowy nie dam, ale chyba mozesz. Samochodem, bo nie pociagiem.
    O ile cie inne kraje wpuszcza.

    Tylko, ze po powrocie kwarantanna :-)

    >Ale oni tam nie pojadą, bo i po co?

    Dawniej jezdzili, blisko maja.
    A Chinczycy musza pilnowac swoich interesow :-)

    >Nie - to jest ta sama sprawa.
    >Lockdown NIC nie daje, poza zabiciem gospodarki i przesunięciem tego
    >samego problemu w czasie.

    No chyba, ze szpitale nie wyrabiaja, cmentarze, albo szczepionka sie
    pojawi, czy lekarstwo ...

    J,.