  • 1. Data: 2011-05-25 17:40:44
    Temat: Korki na Targeo
    Od: "Latet" <s...@s...pl>

    Witam,

    Na jakiej zasadzie działa pokazywania aktualnych korków na mapie na stronie
    targeo.pl? Skąd ich system bierze te dane? Wydają się dość dokładne. Nie wiem,
    jak często są odświeżane. W legendzie odróżniają dwa typy: dane z pomiarów i
    dane prognozowane. Co to za pomiary?

    Dzięki,

    latet

  • 2. Data: 2011-05-25 17:43:24
    Temat: Re: Korki na Targeo
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 25 May 2011 17:40:44 +0200 osobnik zwany Latet
    wystukał:

    http://omijamykorki.pl/

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2011-05-25 17:58:19
    Od: "Latet" <s...@s...pl>

    > http://omijamykorki.pl/

    Ale tam nic nie ma na temat zasady działania i pomiarów...

    latet

  • 4. Data: 2011-05-25 18:10:46
    Od: a...@...a.z.e.t.a.pl

    Latet wrote:

    > Ale tam nic nie ma na temat zasady działania i pomiarów...

    Od użytkowników automapy z GPRSem, którzy włączyli funkcję traffic -
    zbierane automatycznie.

    --
    Arek, arekmx|gazeta.pl

  • 5. Data: 2011-05-25 18:12:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "masti" <g...@t...hell> napisał w
    > http://omijamykorki.pl/

    A da sie z tego wyciagnac dane z ostatniego roku dla Wroclawia ?
    Interesuje mnie wplyw nowych drog na korki, archiwizuje sobie mapki
    z navieksperta, ale im nie wierze :-)

  • 6. Data: 2011-05-25 18:19:15
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 25 May 2011 18:12:29 +0200 osobnik zwany J.F. wystukał:

    nie mam zielonego pojęcia :)

  • 7. Data: 2011-05-25 18:22:58
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 25 May 2011 17:58:19 +0200 osobnik zwany Latet
    wystukał:

    > Ale tam nic nie ma na temat zasady działania i pomiarów...

    http://www.pablik.pl/index.php/8032/ominac-korki-jak
    -moze-dzieki-targeo-
    traffic-live.html

  • 8. Data: 2011-05-25 18:26:03
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    > Użytkownik "masti" <g...@t...hell> napisał w
    >
    > A da sie z tego wyciagnac dane z ostatniego roku dla Wroclawia ?
    > Interesuje mnie wplyw nowych drog na korki, archiwizuje sobie mapki z
    > navieksperta, ale im nie wierze :-)

    A w Warszawie nie jest to przypadkiem zbierane z systemu monitoringu
    ruchu ?

    PZDr
    Adam

  • 9. Data: 2011-05-25 18:27:38
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 25 May 2011 18:10:46 +0200, w <irj9m6$ldr$1@news.onet.pl>,
    a...@...a.z.e.t.a.pl napisał(-a):

    > Od użytkowników automapy z GPRSem, którzy włączyli funkcję traffic -
    > zbierane automatycznie.

    Nie tylko, a nawet chyba nie przede wszystkim. Ale liczba źródeł jest owiana
    tajemnicą.

  • 10. Data: 2011-05-25 18:28:47

    Wed, 25 May 2011 17:40:44 +0200, w <irj7v7$h8b$1@inews.gazeta.pl>, "Latet"
    <s...@s...pl> napisał(-a):

> [...]
    > jak często są odświeżane. W legendzie odróżniają dwa typy: dane z pomiarów i

    Prognozowane to zebrane z pomiarów na przestrzeni ostatnich X dni/miesięcy.
    Pomiary -- dane przekazane "na żywo", czyli generalnie w ciągu ostatnich 30
    minut.