  • 1. Data: 2011-05-25 13:20:40
    Temat: rowerzyści wrrr
    Od: "mz" <2...@w...pl>

    http://www.youtube.com/watch?v=FE8lIbVW2Po&feature=p
    layer_embedded#at=200
    Proponuje obejrzeć manewr faceta na rowerze coś koło 2m48s i dalej.

  • 2. Data: 2011-05-25 13:32:36
    Temat: Re: rowerzyści wrrr
    Od: Paul <e...@e...com>

    W dniu 2011-05-25 13:20, mz pisze:
    > http://www.youtube.com/watch?v=FE8lIbVW2Po&feature=p
    layer_embedded#at=200
    > Proponuje obejrzeć manewr faceta na rowerze coś koło 2m48s i dalej.

    i co kretynie chciałeś tym pokazać?

    mam poszukać filmików, gdzie równie głupie rzeczy robią
    piesi/motocykliści/kierowcy?

  • 3. Data: 2011-05-25 13:35:20
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-05-25, mz <2...@w...pl> wrote:
    > http://www.youtube.com/watch?v=FE8lIbVW2Po&feature=p
    layer_embedded#at=200
    > Proponuje obejrzeć manewr faceta na rowerze coś koło 2m48s i dalej.

    Mrazaca krew w zylach akcja. Jak to malo niektorym trzeba by sie
    podniecic, wystarczy rowerzysta przejezdzajacy przez pasy.

    --
    Artur

  • 4. Data: 2011-05-25 13:36:08
    Od: "mz" <2...@w...pl>

    Użytkownik "Paul" <e...@e...com> napisał w wiadomości
    layer_embedded#at=200

    > i co kretynie chciałeś tym pokazać?

    > mam poszukać filmików, gdzie równie głupie rzeczy robią
    > piesi/motocykliści/kierowcy?

    Nie ma to jak kultura co nie ? Jak masz ochote szukaj.

  • 5. Data: 2011-05-25 13:43:53
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2011-05-25 13:35, AZ pisze:
    layer_embedded#at=200

    > Mrazaca krew w zylach akcja. Jak to malo niektorym trzeba by sie
    > podniecic, wystarczy rowerzysta przejezdzajacy przez pasy.

    Jak walnie w Ciebie i to zmienisz zdanie, bez względu na to czy była to
    Twoja wina, czy nie.

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik :-P

  • 6. Data: 2011-05-25 14:03:14
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-05-25, WW <w...@v...pl> wrote:

    > Jak walnie w Ciebie i to zmienisz zdanie, bez względu na to czy była to
    > Twoja wina, czy nie.

    A jak Ty walniesz we mnie jadac 130 km/h na ograniczeniu 90, to co?

    --
    Artur

  • 7. Data: 2011-05-25 14:12:54
    Od: Artur Czeczko <a...@d...wyciepania.student.uw.edu.pl>

    On 25.05.2011 13:20, mz wrote:
    > http://www.youtube.com/watch?v=FE8lIbVW2Po&feature=p
    layer_embedded#at=200
    > Proponuje obejrzeć manewr faceta na rowerze coś koło 2m48s i dalej.

    Ok. 3m10s -- przejście dla pieszych, obok którego nie widać, co się
    dzieje, bo zasłaniają krzaki. Kierowca nie raczy zwolnić i się
    rozejrzeć.

    Dla przypomnienia - przepisy są skonstruowane mniej więcej tak:
    1. Na przejściu pieszy ma pierwszeństwo.
    2. (Przepis odnoszący się do pieszego) Jeśli trafi się idiota,
    który nie pamięta, że 1., to na wszelki wypadek pieszy nie powinien
    wchodzić "na ślepo" na przejście.

    A rowerzysta fakt, złamał przepis, bo przejechał po pasach,
    ale przejechał obok przechodzących pieszych, nie wadząc nikomu
    i nie sprawiając zagrożenia, w przeciwieństwie do kierowcy,
    który odstawił niezły numer 20 sekund później.

    Pozdrawiam serdecznie,
    Artur

  • 8. Data: 2011-05-25 14:16:14
    Od: Excite <n...@n...bedzie.pl>

    W dniu 2011-05-25 13:20, mz pisze:
    > http://www.youtube.com/watch?v=FE8lIbVW2Po&feature=p
    layer_embedded#at=200
    > Proponuje obejrzeć manewr faceta na rowerze coś koło 2m48s i dalej.

    Nic specjalnego, standard w wykonaniu rowerzystów i to z tych mniej
    niebezpiecznych. Tu jest wersja bardziej niebezpieczna z Londynu
    http://www.liveleak.com/view?i=be8_1306271713 Jak widać nie tylko w
    Polsce rowerzyści piratują.

  • 9. Data: 2011-05-25 14:25:44
    Od: Excite <n...@n...bedzie.pl>

    W dniu 2011-05-25 14:12, Artur Czeczko pisze:
> [...]
    > 2. (Przepis odnoszący się do pieszego) Jeśli trafi się idiota,
    > który nie pamięta, że 1., to na wszelki wypadek pieszy nie powinien

    W 1 napisałeś o przejściu dla pieszych. W 2 odnosisz się do 1 opisując
    sytuację gdy pieszy jest poza przejściem. Gdzie tu sens ? Wiesz gdzie
    zaczyna i kończy się przejście dla pieszych ? Bynajmniej nie poza jezdnią.

    Idąc Twoim tokiem rozumowania powinienem mieć żal że nie mogę szybko i
    "na ślepo" wjechać z podporządkowanej na drogę z pierwszeństwem skoro na
    drodze z pierwszeństwem zyskuję pierwszeństwo.

  • 10. Data: 2011-05-25 14:32:37
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    W dniu 2011-05-25 14:16, Excite pisze:
> [...]

    > Nic specjalnego, standard w wykonaniu rowerzystów i to z tych mniej
    > niebezpiecznych. Tu jest wersja bardziej niebezpieczna z Londynu

    No dobra, ale o co chodzi, bo nie rozumiem? Na pierwszym filmiku
    to jakiś śmiech, że się można o coś takiego przyczepić.

    Na drugim przykład chyba typowego kuriera-matoła, z którym nie
    ma co dyskutować, bez względu na to czy jedzie autem czy rowerem.

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana KR637** :)