  • 1. Data: 2011-05-25 13:21:59
    Temat: To nie dawcy :-(
    Od: WW <w...@v...pl>

    Witam

    Dość powszechne przekonanie, że motocykliści to "dawcy narządów", nie
    jest do końca prawdziwe.
    Rozwijane przez nich prędkości powodują, że w czasie wypadku organy
    wewnętrzne ulęgają tak dużym uszkodzeniom, że najczęściej nie nadają się
    już do transplantacji.

    Namawianie motocyklistów, aby zabijali się przy niższych prędkościach
    chyba nie przyniesie skutku ?. :-P

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik :-P

  • 2. Data: 2011-05-25 13:26:20
    Temat: Re: To nie dawcy :-(
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 25 May 2011 13:21:59 +0200 osobnik zwany WW wystukał:

    to miało być dowcipne?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2011-05-25 14:07:00
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "WW" <w...@v...pl> napisał w wiadomości grup

    jak doszedłeś do tego drogi watsonie?

  • 4. Data: 2011-05-25 14:10:13
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    > to miało być dowcipne?

    Gorzej. To nawet jest nieco zabawne. A najbardziej powinni się uśmiać sami
    motocykliści.
    Zwłaszcza ci najbardziej dowcipni, którzy z przymrużeniem oka traktują
    przepisy drogowe.

  • 5. Data: 2011-05-25 14:23:32
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 25.05.2011 13:21, WW pisze:
> [...]
    > już do transplantacji.
    >
    > Namawianie motocyklistów, aby zabijali się przy niższych prędkościach

    Jak blisko spokrewnieni są twoi rodzice?

  • 6. Data: 2011-05-25 14:30:12
    Od: komar <k...@1...cc>

    W dniu 2011-05-25 14:10, sundayman pisze:

> [...]
    motocykliści.
    > Zwłaszcza ci najbardziej dowcipni, którzy z przymrużeniem oka traktują przepisy

    a jak powinni się uśmiać kierowcy samochodów powodujący większość wypadków z udziałem

    motocyklistów?

  • 7. Data: 2011-05-25 14:38:14
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Jak blisko spokrewnieni są twoi rodzice?

    LOL
    :)

  • 8. Data: 2011-05-25 14:43:19
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Użytkownik "WW" <w...@v...pl> napisał

    > Namawianie motocyklistów, aby zabijali się przy niższych prędkościach chyba
    > nie przyniesie skutku ?. :-P
    >
    > Pozdrawiam
    > WW - zdeklarowany kapelusznik :-P

    Rozumiem ze jako kapelusznik jezdzisz powoli?
    A mimo to na dawce mozgu i tak sie nie nadajesz.

    Jak widac niektorzy nadaja sie najwyzej na kompost :[

    --
    Hinek

  • 9. Data: 2011-05-25 14:47:33
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-05-25, Hinek <h...@t...pl> wrote:

    > Rozumiem ze jako kapelusznik jezdzisz powoli?
    > A mimo to na dawce mozgu i tak sie nie nadajesz.

    Tak, kolega juz tu kiedys pisal ze zajechal drodze motocykliscie bo
    wyprzedzal bez patrzenia w lusterko, niechybnie tez sie przyznal ze mial
    130 km/h na ograniczeniu 90 km/h.

    --
    Artur

  • 10. Data: 2011-05-25 15:36:10
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "komar" <k...@1...cc> napisał w wiadomości grup

    > a jak powinni się uśmiać kierowcy samochodów powodujący większość wypadków
    > z udziałem motocyklistów?

    wiesz, to że ostateczną przyczyną wypadku, było np. wymuszenie
    pierwszeństwa, czy zajechanie drogi, nie oznacza, że do tego wypadku
    doszłoby, gdyby kierowca motocykla nie przekraczał znacznie aktualnej
    prędkości ruchu na danej drodze