    From: "kuba_k1" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Korekcja kolorów
    Date: Mon, 23 Nov 2009 19:28:53 +0100

    Użytkownik "XX YY" <f...@g...com> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:9a1e7995-f961-479f-8ff6-dbf27602721e@o2
    3g2000vbi.googlegroups.com...

    > a co tu tlumaczyc ?
    > proste jak drut
    > masz dwa zdjcia tej samej dziwczynki w sukience komunijnej robione w
    > roznych nieco wyrunkach.
    >
    > robisz tradycyjnie balans bieli i sukienka jest taka sama na obu
    > zdjeciach , ale twarz roznobarwna - a daje priorytet twarzy - ja chce
    > miec w tym samym odcieniu na obu zdjeciach.
    >
    > pobieram ze zdjecia wyjsciowego sonda kolor twarzy - klikam na zdjeciu
    > docelowym w tym samym miejscu i twarz bedzie taka sama , teraz
    > sukienka moze byc rozna - ale dalem priorytet barwie twarzy .

> [...]

    Bzdury. Tak to można przekształcać obrazki wektorowe, które nie mają
    półtonów, tint, gradientów itp. Chciałbym zobaczyć tak przygotowane przez
    Ciebie zdjęcie według powyższych wskazówek :). Zawsze będą różnice i to
    widoczne. Mimo, że np. Lightroom i inne programy mają opcję kopiowania
    ustawień z jednego zdjęcia do innych (Copy Settings), to idealnych wyników
    nigdy nie uzyskasz.