  • Data: 2009-11-24 09:03:14
    Temat: Re: Re: Korekcja kolorów
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-11-23 21:44:30 +0100, Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> said:

    > Ale właśnie idzie nie o to, aby "jedną krzywą" :)
    > Różnymi krzywymi, tylko aby *wynik* w wybranych miejscach był taki sam.

    Raz że aby było dobrze trzeba ręcznie i selektywnie, a dwa - ciągnięcie
    nie siłę nie zawsze robi dobrze ciągniętemu zdjęciu, więc czasem trzeba
    wybrać - ma być bardziej podobne, ale gorsze, czy mniej podobne i
    lepsze.

    > Skąd wiedziałeś, że zaraz mi panorama przyszła na myśl? ;)

    Akurat mi nie panoramy przeszły przez myśl, ale wystarczy popracować
    nad jakimś większym materiałem z jednej sesji, aby przekonać się, że
    zdjęcia mogą być niby podobne, ale jednak nie takie same i w obróbce
    zachowują się ciut inaczej.

    de Fresz