  • Data: 2009-11-24 10:37:14
    Temat: Re: Korekcja kolorów
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 23 Nov., 21:36, "kuba_k1" <k...@p...onet.pl> wrote:
    > Już Ci kiedyś napisałem - gdy używałeś poprzedniego nicka -, że teoretyk z
    > Ciebie jest niezły, natomiast gorzej z praktyką - patrz swoje zdjęcia.

    gdy patrze na swoje zdjecia to nie wynika z nich zem teoretyk , a ze
    niezly to juz wogole.

    nic z nich nie wynika.

    > Chętnie podeślę Ci dwa zdjęcia z nieznacznie zmienionym kadrem tego samego
    > obiektu, zrobione w odstępach kilku godzin, abyś mi pokazał jak potrafisz
    > uzyskać na nich takie same kolory, nie tylko balans bieli. Zgadzasz się ?

    toz pisze ze majac dotychczasowe narzedzia do dyspozycji nie zawsze
    jest to latwe , czesto czasochlonne.

    ja takiego narzedzia nie znalazlem.
    I pisze wlasnie o tym , ze przydalby sie taki program.
    Gdybym bez problemowo dobieral na roznych zdjeciach dokadnie takie
    same kolory to nawet tego tematu bym nie poruszyl przez sekunde.

    > Zastanawiam się, czy istnieje jakaś dziedzina życia w której nie masz nic do
    > powiedzenia - prawdziwy omnibus

    tak sie tylko wydaje tym , ktorzy nie potrafia podjac rzeczowej
    dyskusji.

    > Acha, co do szkoły, to dawno juz ją ukończyłem a dla Twojej wiadomości - gry
    > mnie nie interesują

    to juz zapomniales czym jest wektor.

    popisales glupoty , mnie zawsze wnerwiaja ludzie , ktorzy nie
    rozumiejac co pisza , a piszac ewidentne rzeczy bez pokrycia
    przypisuje innym bzdury - i to nie chodzi mi oto . ze w odniesieniu do
    mojej osoby.
    Jesli piszesz ze walor tonalny mozna zmienic tylko w grafice
    wektorowej - to juz powiedziales o sobie wszystko w tym temacie.