    Subject: Re: Korek, ale dlaczego?
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: twistedme <t...@o...pl>
    Date: Fri, 8 Jul 2016 09:52:28 +0200

    W dniu 2016-07-06 o 17:45, re pisze:

    > Użytkownik "twistedme"

    > To ja jestem jakiś dziwny, bo jeżdżę regularnie od 5 lat po 100 km A1
    > mniej więcej raz na 2 m-ce i jadę dużo na tempomacie. Ustawiam na
    > 120-130, bo powyżej już jest u mnie mocno nieekonomicznie i spokojnie da
    > się jechać.
    > ---
    > I jedziesz tak równo jak d...a. :-)

    Ty jechałeś kiedykolwiek na tempomacie czy trolujesz?? Wiesz, jak to w
    ogóle działa?

    Jak naciśniesz gaz, to auto normalnie przyspieszy, jak puścisz, to wróci
    do zadanej prędkości.

    Druga sprawa, że jeżeli dla Ciebie jazda na niezatłoczonej autostradzie
    prawym pasem ze stałą prędkością 120-130km/h jest "jazdą jak dupa", to
    rzeczywiście nie ma o czym dyskutować... Ja tam nie mam kompleksów i nie
    muszę nikomu niczego udowadniać.

    > Pewnie co jakiś czas trzeba nacisnąć sprzęgło i zwolnić, bo
    > warunki tego wymagają, ale i tak dla mnie jest to duża ulga dla stopy.
    > ---
    > Ta, jasne. Jak wyżej. I nie trzeba tempomatu by tak jeździć ! :-)

    Nie trzeba tempomatu, żeby stopa nie musiała leżeć na pedale gazu? Cegłę
    kładziesz?