-
Data: 2016-07-05 19:43:02
Temat: Re: Korek, ale dlaczego?
Od: twistedme <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2016-07-05 o 19:13, re pisze:
nia. Nie wiem jak można w ogóle wpaść na pomysł by to załączyć.
>
> Bo, ponieważ?
> ---
> Nawet na świeżo otwartej autostradzie np A1 jest na tyle dużo innych
> pojazdów że nie jest możliwe oddanie kontroli tempomatowi. Musiałby to
> był jakiś tempomat aktywny, który widzi inne pojazdy jadące o 2 km/h
> wolniej i jeszcze inteligentny, który widzi zakręty a nie np zap... zimą
> 170 km/h w zakrętach tylko dlatego, że tak jest ustawiony. Sens ciągłego
> regulowania tempomatu oceniam jako zerowy bo można go po prostu nie
> załączać i nogą sobie sterować co będzie o niebo precyzyjniejsze i
> jeszcze zawierało element kontroli dychania kierowcy.
>
> A propos A1 ... "Od otwarcia obwodnicy Łodzi, czyli jednego z
> brakujących odcinków autostrady A1 mija piąty dzień, a wciąż nie ma go w
> Google Maps ..." http://niusy.pl/9sv
>
> A na łebowej UMP nie ma parkingów...
To ja jestem jakiś dziwny, bo jeżdżę regularnie od 5 lat po 100 km A1
mniej więcej raz na 2 m-ce i jadę dużo na tempomacie. Ustawiam na
120-130, bo powyżej już jest u mnie mocno nieekonomicznie i spokojnie da
się jechać. Pewnie co jakiś czas trzeba nacisnąć sprzęgło i zwolnić, bo
warunki tego wymagają, ale i tak dla mnie jest to duża ulga dla stopy.
Wyłączanie to lekkie muśnięcie sprzęgła, bądź hamulca, a włączenie to
naciśnięcie przycisku na kierownicy, nawet jakby to było co 5 min. to
nie widzę aż takiego problemu. Tak samo często pewnie przewijam piosenki
lub zmieniam stacje radiowe. Robota ta sama.
Moim zdaniem na A1 ruch jest mały (przynajmniej na moim odcinku od
Trójmiasta do Nowych Marzów) i nie ma tam tak niebezpiecznych zakrętów,
że wymuszałyby aż taką konieczność zwolnienia.
Na obwodnicy Trójmiasta bym się nie odważył, ale na A1 spoko.
Następne wpisy z tego wątku
- 05.07.16 19:48 J.F.
- 05.07.16 21:24 Hinek
- 06.07.16 08:51 szerszen
- 06.07.16 23:18 Wiwo
- 06.07.16 17:45 re
- 06.07.16 18:33 re
- 07.07.16 14:26 re
- 08.07.16 08:56 szerszen
- 08.07.16 09:52 twistedme
- 08.07.16 09:56 Liwiusz
- 08.07.16 16:39 re
- 08.07.16 16:40 re
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
- Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
Najnowsze wątki
- 2024-10-03 Blokowanie informacji - test
- 2024-10-02 Warszawa => Fullstack Developer <=
- 2024-10-02 Katowice => QA Engineer <=
- 2024-10-02 Gdynia => Data Scientist <=
- 2024-10-02 Warszawa => Sales Development Representative (in German) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP HANA Developer (Middle) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP S/4HANA FI/CO Senior Consultant <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior SAP HANA Developers <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior PHP Laravel Developer (e-commerce) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-10-01 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-10-02 GODZINA ZERO #48 - KRZYSZTOF STANOWSKI I ZBIGNIEW KAPIŃSKI PREZES IZBY KARNEJ SĄDU NAJWYŻSZEGO
- 2024-09-30 Rozprawa zdalna brak komputera