  • Data: 2016-07-05 19:48:25
    Temat: Re: Korek, ale dlaczego?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "re" napisał w wiadomości grup
    Użytkownik "twistedme"

> [...]
    >---
    >Nawet na świeżo otwartej autostradzie np A1 jest na tyle dużo innych
    >pojazdów że nie jest możliwe oddanie kontroli tempomatowi. Musiałby
    >to był jakiś tempomat aktywny, który widzi inne pojazdy jadące o 2
    >km/h wolniej i jeszcze inteligentny, który widzi zakręty a nie np
    >zap... zimą 170 km/h w zakrętach tylko dlatego, że tak jest
    >ustawiony. Sens ciągłego regulowania tempomatu oceniam jako zerowy bo
    >można go po prostu nie załączać i nogą sobie sterować co będzie o
    >niebo precyzyjniejsze i jeszcze zawierało element kontroli dychania

    Sens jest, tylko trzeba miec taki latwo przestawialny.

    jedziesz, widzisz ze cos przed toba tira wyprzedza, pyk pyk - jest
    troche wolniej, zdazy zjechac.
    Zjedzie, pyk pyk, wracamy do 148.

    Noga sie nie meczy, predkosc precyzyjniejsza ..

    >A propos A1 ... "Od otwarcia obwodnicy Łodzi, czyli jednego z
    >brakujących odcinków autostrady A1 mija piąty dzień, a wciąż nie ma
    >go w Google Maps ..." http://niusy.pl/9sv

    Piaty dzien ... A8 w 2011 roku google rok malowal.
    A jak namalowal, to zjazdow nie polaczyl z reszta.

    Ale to i tak lepiej niz Nokia Maps - obwodnice Poznania S11 namalowali
    zanim jeszcze zaczeli ja budowac - tzn srodkowy odcinek.
    Jedziesz droga, a tu droga sie konczy, a nawigacja mowi "prosto".

    Jak potem usuneli, to razem z odcinkami ktore juz byly oddane do
    ruchu.

    Ale widac, ze powoli przestajemy byc krajem drugiej kategorii ...
    J.