  • Data: 2016-07-05 19:13:20
    Temat: Re: Korek, ale dlaczego?
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "twistedme"

    > Ci to mnie wku.. na maksa ;)
    > Znam takich, co nie potrafią utrzymać jednostajenj prędkości, albo
    > wciska gaz i przyśpiesza, albo go odpuszcza i tak non stop przez całą
    > Polskę potrafią przejechać.
    > ---
    > A mnie wk... jeżdżenie z tempomatem. To się kompletnie nie nadaje do
    > używania. Nie wiem jak można w ogóle wpaść na pomysł by to załączyć.

    Bo, ponieważ?
    ---
    Nawet na świeżo otwartej autostradzie np A1 jest na tyle dużo innych
    pojazdów że nie jest możliwe oddanie kontroli tempomatowi. Musiałby to był
    jakiś tempomat aktywny, który widzi inne pojazdy jadące o 2 km/h wolniej i
    jeszcze inteligentny, który widzi zakręty a nie np zap... zimą 170 km/h w
    zakrętach tylko dlatego, że tak jest ustawiony. Sens ciągłego regulowania
    tempomatu oceniam jako zerowy bo można go po prostu nie załączać i nogą
    sobie sterować co będzie o niebo precyzyjniejsze i jeszcze zawierało element
    kontroli dychania kierowcy.

    A propos A1 ... "Od otwarcia obwodnicy Łodzi, czyli jednego z brakujących
    odcinków autostrady A1 mija piąty dzień, a wciąż nie ma go w Google Maps
    ..." http://niusy.pl/9sv

    A na łebowej UMP nie ma parkingów...