  • 21. Data: 2012-07-13 18:24:14
    Temat: Re: Koreańczyka chciałbym, ale są dwa...
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-07-13 17:58, Janusz Nowak pisze:
    > Możesz nie zaśmiecać wątku swoim infantymnym czepialstwem?

    Uważaj, bo zaczną czepiać się Ciebie, jak czepiają mnie. Ot kilka
    trolli, którymi nie warto się przejmować. (Nycz, Maśląg i jeszcze 3
    pomniejszych).

  • 22. Data: 2012-07-13 18:28:52
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-07-09 23:08, czak norris pisze:

    > Oczywiście że było, aczkolwiek IMHO bardziej irytujący i "oczojebliwy"
    > jest niebieski z Hyundaia.

    Nie przesadzasz? Dla mnie są identyczne (miałem Golfa przypominam).

  • 23. Data: 2012-07-13 18:32:53
    Od: Janusz Nowak <j...@a...pl>

    Dnia Fri, 13 Jul 2012 18:20:24 +0200, anacron napisał(a):

    > II bieg 1500 obrotów to I bieg 2500. III bieg 1500 obrotów to II 2500,
    > czyli analogicznie, ale dalej już inaczej IV bieg 2000 obrotów to III
    > 1500 i do 6 tak samo (przy tej samej prędkości różnica pomiędzy biegami
    > już tylko ~500 obrotów).

    A ekomat przy jakiej prędkości sugeruje włączenie IV?

    > Początkowo też mi się wydawało, że jest zbyt miękkie. Jednak jak się
    > przyzwyczaiłem stwierdzić muszę, że zawieszenie to największy atut nowej
    > i30. Jest taki zakręt który pokonuję kilka razy w tygodniu, Golfem V
    > generacji przy 90 już stawiało tył, KIA Ceed, tył zaczynało stawiać przy
    > 105-110 km/h, tą i30 przejechałem przez niego przy 120km/h z wyłączona
    > kontrola trakcji i koła się nie uślizgnęły.

    Skąd jesteś? Istnieje możliwość przejadżki jako pasażer na odcinku kilku
    kilometrów? W salonie niestety mają testowe tylko 1.6.

  • 24. Data: 2012-07-13 18:35:42
    Od: Janusz Nowak <j...@a...pl>

    Dnia Fri, 13 Jul 2012 18:24:14 +0200, anacron napisał(a):

    > Uważaj, bo zaczną czepiać się Ciebie, jak czepiają mnie. Ot kilka
    > trolli, którymi nie warto się przejmować. (Nycz, Maśląg i jeszcze 3
    > pomniejszych).

    Skoro nie warto się przejmować, to na co mam uważać? Przejrzałem grupę dziś
    i zauważyłem, że szukają guza w całym. Nie oni pierwsi i nie oni ostatni
    mają problem ze sąbą, więc wybacz, ale nie będę uważał. Szkoda tylko, że ta
    grupa o której wspomniałeś zaśmieca praktycznie każdy wątek tu swoimi
    przykrymi i zazwyczaj nie na temat wypowiedziami.

  • 25. Data: 2012-07-13 18:38:16
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-07-13 18:32, Janusz Nowak pisze:
    > A ekomat przy jakiej prędkości sugeruje włączenie IV?

    Nie wiem, wyłączyłem to EcoDriving po 5 min od odebrania samochodu.

    > Skąd jesteś? Istnieje możliwość przejadżki jako pasażer na odcinku kilku
    > kilometrów? W salonie niestety mają testowe tylko 1.6.

    Z Włocławka, ale raczej napisz skąd Ty jesteś, bo ja bywam w każdej
    części Polski. Na e-mail masz telefon.

  • 26. Data: 2012-07-13 18:40:46
    Od: Janusz Nowak <j...@a...pl>

    Dnia Fri, 13 Jul 2012 18:38:16 +0200, anacron napisał(a):

    > Z Włocławka, ale raczej napisz skąd Ty jesteś, bo ja bywam w każdej
    > części Polski. Na e-mail masz telefon.

    Ja jestem teraz w Radziejowie u rodziny. W sumie to 60-70km, więc jakbyś
    jeszcze odbierał telefony... :)

  • 27. Data: 2012-07-13 18:47:08
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-07-08 08:01, scobowski pisze:

    > Kryzys: byli na tym samym szkoleniu sprzedażowym ;)

    Ja nic takiego nie słyszałem, znaczy się nie wszyscy na te szkolenia
    jeżdżą? :)

  • 28. Data: 2012-07-13 23:29:43
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Fri, 13 Jul 2012 18:35:42 +0200, Janusz Nowak
    <j...@a...pl> wrote:

    >Skoro nie warto się przejmować, to na co mam uważać?

    Poszukaj w archiwum Motylińskiego, może trochę Ci się roizjaśni.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 29. Data: 2012-07-14 00:09:00
    Od: Janusz Nowak <j...@a...pl>

    Dnia Fri, 13 Jul 2012 23:29:43 +0200, jerzu napisał(a):

    > Poszukaj w archiwum Motylińskiego, może trochę Ci się roizjaśni.

    Rozjaśniło mi się. Poznałem Tomka osobiście. Tak jeteśmy już na "ty", bo
    właśnie wróciłem z Włocławka. Pozwolił nawet poprowadzić swój samochód,
    abym sam mógł się przeknać, jak jeździ się i30 z 1.4 w dieslu. Przy okazji
    naprawił mi CB Radio (za darmo), bo jak się okazało coś tam z modulacją nie
    było fajnie cicha czy coś. Teraz jak wracałem, to się już nie musiałem
    pytać po 2,3 razy, jak zapytałem od razu ktoś odpowiedział, więc różnica
    jest kolosalna. Krótko mówiąc gośc ma wiedzę z zakresu elektroniki, jest
    miły, komunikatywny i uczynny (bezinteresowanie). A i zajbiście potrafi
    jeździć samochodem. Po tym co mi pokazał ja już będę mówił,że "potrafię
    obsługiwać samochód", a nie "potrafię jeździć".

    Teraz pytanie, ktoś z Was tych czepiających się zna go osbiście? Bo po
    dzisiejszym dniu wydaje mi się, że sobie zrobiliście polowanie na
    czarownice albo coś takiego.

    Przy okazji, podjąłem decyzję kupię i30 z 1.4 CRDI. Fajne autko.

  • 30. Data: 2012-07-14 00:15:26
    Od: Janusz Nowak <j...@a...pl>

    Dnia Mon, 9 Jul 2012 18:26:38 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Nie spodziewałem się niczego innego, Twój upór jest powszechnie znany.
    > Kapeluszowanie również.

    Mogę potwierdzić, oczywiście można dyskutować nad znaczeniem słowa fajnie,
    ale ja Ci mówię - od 1500 obrotów przyspiesza zadowalająco co codziennych
    zmagań na pole position przy światłach.