  • 1. Data: 2012-07-08 14:58:05
    Temat: super dokładna mapa PL w kompie
    Od: " stodoła" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam 8-)
    szukam w sieci szczegółowej mapy Polski (on-line), bardzo szczegółowej, z
    dokładnością do numeru każdego domu przypisanego do każdej z ulic czy dróg.
    jak do dziś gościli mnie :
    google, targeo, zumi, michelin, geovertical, nocowanie, osmapa, navteq, nokia,
    wikimapia, wolf, odległości, karto, emapa, mapapolski, mmapa

    i nic...
    Nie ma wśród nich takiej, która pokazywałaby punkty adresowe najmniejszych z
    możliwych miast i wsi w Polsce.

    Czy wogóle już taka istnieje?

    tnx

  • 2. Data: 2012-07-08 15:41:28
    Temat: Re: super dokładna mapa PL w kompie
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sun, 8 Jul 2012 12:58:05 +0000 (UTC), " stodoła"
    <s...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:

    >Czy wogóle już taka istnieje?

    Nie. IMHO najbardziej szczegółowa jest targeo.pl.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 3. Data: 2012-07-08 16:44:57
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-07-08 12:58:05 +0000, " stodoła" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> said:

    > szukam w sieci szczegółowej mapy Polski (on-line), bardzo szczegółowej, z
    > dokładnością do numeru każdego domu przypisanego do każdej z ulic czy dróg.

    > Czy wogóle już taka istnieje?

    Samochodowa? ;>
    Sprawdź ortomapy i maps.geoportal.gov.pl.

    --
    Bydlę

  • 4. Data: 2012-07-09 00:52:43
    Od: "stodoła" <g...@W...gazeta.pl>

    > Samochodowa? ;>
    > Sprawdź ortomapy i maps.geoportal.gov.pl.

    geoportal oczywiście dawno zaliczony, tam jest raj, ale tylko dla tych ,
    którzy bardzo pragną poznawać numery działek geodezyjnych,
    adresów poszczególnych domow nie ma,
    no chyba, że coś mi umknęło.

    ortofotomapy są cudowne, acz , nie obejmują zasięgiem całego obszaru naszej
    jedynie ukochanej ojczyzny.

  • 5. Data: 2012-07-09 11:00:16
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-07-08 22:52:43 +0000, "stodoła" <g...@W...gazeta.pl> said:

    > ortofotomapy są cudowne, acz , nie obejmują zasięgiem całego obszaru naszej
    > jedynie ukochanej ojczyzny

    Czyli masz szansę wypełnić niszę na rynku precyzyjnej plano-mapy Polski.
    Z dokładnością do najmniejszych osad czy najkrótszych ulic...

    --
    Bydlę

  • 6. Data: 2012-07-09 23:10:58
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 08 Jul 2012 12:58:05 +0000 osobnik zwany
    stodoła wystukał:

    > Czy wogóle już taka istnieje?

    nie

    mst <at> gazeta <.> pl