  • 31. Data: 2012-07-14 07:51:48
    Temat: Re: Koreańczyka chciałbym, ale są dwa...
    Od: 'Tom N' <n...@0...dyndns.org.invalid>

    Janusz Nowak w <news:kbi3gm88umw3$.6q5zdpvb7m7d.dlg@40tude.net>:

    > Dnia Mon, 9 Jul 2012 14:03:54 +0200, 'Tom N' napisał(a):
    > za to w broszurze wziętej z salonu jest i dane są takie, jak podał anacron.

    Dla przypomnienia:

    Motyliński napisał:
    "Najzabawniejsze jest to, że w ofercie Hyundai podaje Ci ten maksymalny
    moment obrotowy od 1500 i według prawników można by teoretycznie z
    wykresem z hamowni iść po roku używania auta i zareklamować go jako
    niezgodny z ofertą."

    Pokazałem dwa katalogi, w których stoi:
    "Informacje podane w katalogu nie stanowią oferty w rozumieniu art.66
    Kodeksu Cywilnego."

    "Cennik nie stanowi oferty w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego"

    Teraz zastanów się kto śmieci i bajki opowiada...

    --
    Tomasz Nycz

  • 32. Data: 2012-07-14 12:43:05
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-07-14 07:51, 'Tom N' pisze:

> [...]
    >
    > "Cennik nie stanowi oferty w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego"
    >
    > Teraz zastanów się kto śmieci i bajki opowiada...

    Ale ja mam ofertę śmieciu imienną na leassing, w której podane są te
    dane techniczne. Ofertę, rozumiesz śmieciu jebany? Spierdalaj.

    Teraz czytaj jeszcze raz:

[...]

    Ofercie! Nie broszurze. Czytanie ze zrozumieniem nie boli, no chyba, że
    się jest Nyczem.

  • 33. Data: 2012-07-14 12:46:38
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-07-14 12:43, anacron pisze:

> [...]
    > niezgodny z ofertą."
    >
    > Ofercie! Nie broszurze. Czytanie ze zrozumieniem nie boli, no chyba, że

    Precyzując - bo zaraz kolejnego słowa nie zrozumiesz, w ofercie, którą
    dostałem od salonu na samochód, zanim go kupiłem i która była podstawą
    do załatwienia leasingu i według warunków z której zakupiłem auta.

  • 34. Data: 2012-07-14 13:13:35
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-07-14 00:09, Janusz Nowak pisze:
    > Przy okazji, podjąłem decyzję kupię i30 z 1.4 CRDI. Fajne autko.

    O-o, a jednak... Zadowolenia. :)

  • 35. Data: 2012-07-14 14:30:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 14 Jul 2012 12:43:05 +0200, anacron napisał(a):
> [...]
    > niezgodny z ofertą."
    >
    > Ofercie! Nie broszurze. Czytanie ze zrozumieniem nie boli, no chyba, że

    "[...] Takie samo domniemanie przyjmuje się, gdy
    towar odpowiada oczekiwaniom dotyczącym towaru tego rodzaju, opartym na
    składanych publicznie zapewnieniach sprzedawcy, producenta lub jego
    przedstawiciela; w szczególności uwzględnia się zapewnienia, wyrażone w
    oznakowaniu towaru lub reklamie, odnoszące się do właściwości towaru, w tym
    także terminu, w jakim towar ma je zachować.
    4. Na równi z zapewnieniem producenta traktuje się zapewnienie osoby, która
    wprowadza towar konsumpcyjny do obrotu krajowego w zakresie działalności
    swojego przedsiębiorstwa, oraz osoby, która podaje się za producenta przez
    umieszczenie na towarze swojej nazwy, znaku towarowego lub innego
    oznaczenia odróżniającego."

    J.

  • 36. Data: 2012-07-14 17:42:54
    Od: 'Tom N' <n...@1...dyndns.org.invalid>

    anacron w <news:jtrird$abp$2@mx1.internetia.pl>:

    > Precyzując - bo zaraz kolejnego słowa nie zrozumiesz, w ofercie, którą
    > dostałem od salonu na samochód, zanim go kupiłem i która była podstawą
    > do załatwienia leasingu i według warunków z której zakupiłem auta.

    I znowu bajki -- albo leasing, albo kupiłeś, a tych i30 to masz więcej niż
    jedno.

    --
    Tomasz Nycz

  • 37. Data: 2012-07-14 18:26:17
    Od: P.B. <p...@w...pl>

    On Sat, 14 Jul 2012 00:09:00 +0200, Janusz Nowak
    <j...@a...pl> wrote:

    > Rozjaśniło mi się. Poznałem Tomka osobiście. Tak jeteśmy już na
    "ty", bo

    Tylko uważajcie Motyliński, żeby wam się tożsamości nie pomyliły. Bo
    znowu będziesz musiał wszytkim wciskać, że na jednym ip pół Włocławka
    stoi.

    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 38. Data: 2012-07-16 16:42:23
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-07-14 17:42, 'Tom N' pisze:
    > I znowu bajki -- albo leasing, albo kupiłeś, a tych i30 to masz więcej niż
    > jedno.

    Leasing, kredyt jeden pies, jeśli tak Cię to ciekawi to leasing. :)

  • 39. Data: 2012-07-18 20:30:57
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Janusz Nowak" <j...@a...pl> napisał w wiadomości grup
    t...

    > Mogę potwierdzić, oczywiście można dyskutować nad znaczeniem słowa fajnie,
    > ale ja Ci mówię - od 1500 obrotów przyspiesza zadowalająco co codziennych
    > zmagań na pole position przy światłach.

    To jak nazwiesz przyspieszanie od 2-2,5 tys?

  • 40. Data: 2012-07-18 20:32:17
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości grup

    > Leasing, kredyt jeden pies, jeśli tak Cię to ciekawi to leasing. :)

    Dostałeś ofertę od leasingodawcy?
    Bo dla salonu nie jesteś stroną.....