  • 11. Data: 2012-07-09 12:07:22
    Temat: Re: Koreańczyka chciałbym, ale są dwa...
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-07-09 07:20, Cavallino pisze:

    > Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości grup

    > LOL !!!!
    > A jeszcze niedawno upierałeś się jak to fajnie auto ciągnie od 1500....
    > Nie mówiłem, że to brandzlowanie się instrukcją, a nie realne odczucia?

    Ale w tym zdania nie zmieniam, od 1500 fajnie jeździ już, na tyle
    fajnie, że jak ruszasz ze świateł i przełączasz biegi tak, aby na
    wyższym od 1500 właśnie startował to i tak nie możesz w pełni
    przyspieszenia wykorzystać, bo auta przed Tobą Cię spowalniają. Mam
    jeszcze jedno odczucie (nie mierzyłem), ale moim zdaniem z dołu lepiej
    się zbiera 1,4 od 1,6 w i30.

  • 12. Data: 2012-07-09 13:06:49
    Od: czak norris <c...@n...pl>

    W dniu 2012-07-08 20:35, Jackare pisze:
    > W przypadku i30 vs cee'd mnie znacznie bardziej podobał mi się i30 w
    > środku a cee'd z zewnątrz :)

    Dla mnie dyskusja przypomina trochę wybór między otwartym złamaniem
    lewej lub prawej nogi, ale co kto lubi ;)

    IMHO i30 całkowicie dyskwalifikuje wstrętne niebieskie podświetlenie
    wyświetlaczy we wnętrzu, wyglądające jakby zostało wyciągnięte z zapasów
    magazynowych producentów taniego sprzętu audio rodem z Chin, nie
    wyobrażam sobie jak można z tym jeździć w nocy.

    --
    pozdrawiam,
    z półobrotu ;)

  • 13. Data: 2012-07-09 14:03:54
    Od: 'Tom N' <n...@1...dyndns.org.invalid>

    anacron w <news:jteadn$12g$1@mx1.internetia.pl>:

> [...]
    (3)_i30.pdf>
    -ceed-cennik.pdf>

    > To ja powtórzę: 1,4 CRDI WGT 90KM. Widzisz w linku od KIA ten silnik w
    > broszurce na którą się powołujesz palancie i podważasz to co piszę?

    Ty pokaż wszystkim i30 II generacji z silnikiem 1.4 CRDI 6MT 90KM

    --
    Tomasz Nycz

  • 14. Data: 2012-07-09 15:04:49
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Janusz Nowak nabazgrał(a):

    > Witam,
    > Planuję zakupić auto, w końcu moje finanse pozwalają na to. Jako, że od
    > dwóch lat jeżdżę i30 (będąc zadowolonym) i w związku z pojawieniem się II
    > generacji tego modelu pomyślałem, że swoje pieniądze zainwestuję właśnie w
    > samochód tego koncernu. Niestety dla siebie, zobaczyłem także nową KIA
    > Cee'd. :) Teoretycznie to bliźniacze auta (dlatego rozważam również tą
    > drugą).

    Ja długo się wachałem między i30 a Ceed i padło na Ceeda .. (starsza wersja
    a nie najnowsza), w i30 totanie nia pasuje mi deska + niebieskie
    podświetlanie ale to jak zawsze kwesja gustu.
    Co do różnic to zawsze H.. miał mocniejsze silniki niż KIA ten sam silnik
    ale parę kucy więcej.

    Patrząc na ceny obu modeli wybrał bym zupełnie inny model lub markę, za
    ponad 70k można już mieć Sportage.

    Przy okazji pytranie, co kupić Sportage czy Optima ... :)

  • 15. Data: 2012-07-09 15:09:07
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    czak norris wrote:

> [...]
    > zapasów magazynowych producentów taniego sprzętu audio rodem z Chin,
    > nie wyobrażam sobie jak można z tym jeździć w nocy.

    Ale w folcwagenach to juz nie bylo tandetne? :]

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 16. Data: 2012-07-09 18:26:38
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości grup

    > Ale w tym zdania nie zmieniam,

    Nie spodziewałem się niczego innego, Twój upór jest powszechnie znany.
    Kapeluszowanie również.

  • 17. Data: 2012-07-09 23:08:20
    Od: czak norris <c...@n...pl>

    W dniu 2012-07-09 15:09, Rafał Grzelak pisze:
    > Ale w folcwagenach to juz nie bylo tandetne? :]

    Oczywiście że było, aczkolwiek IMHO bardziej irytujący i "oczojebliwy"
    jest niebieski z Hyundaia.

    --
    pozdrawiam,
    z półobrotu ;)

  • 18. Data: 2012-07-13 17:58:20
    Od: Janusz Nowak <j...@a...pl>

    Dnia Mon, 9 Jul 2012 14:03:54 +0200, 'Tom N' napisał(a):

    > Ty pokaż wszystkim i30 II generacji z silnikiem 1.4 CRDI 6MT 90KM

    A po co ma pokazywać, skoro objerzeć można chyba w każdym salonie. W tych
    linkach które podałeś faktycznie nie ma Ceed'a z takim silnikiem, za to w
    broszurze wziętej z salonu jest i dane są takie, jak podał anacron. Możesz
    nie zaśmiecać wątku swoim infantymnym czepialstwem?

  • 19. Data: 2012-07-13 18:02:51
    Od: Janusz Nowak <j...@a...pl>

    Dnia Mon, 09 Jul 2012 00:22:16 +0200, anacron napisał(a):

    > 10kkm już mam na koncie i30 II. :) Pytaj...

    Jak się sprawuje klimatyzacja? Słyszałem, że niedomaga czasami.
    Co powiesz o wspomaganiu? Niektóe opinie są takie, że jest zbyt czułe.
    Zakładam, że masz 6 biegów, możesz podielić się opinią o ich
    zestopniowaniu? Obiło mi się o uszy, że ta 6 to taki nadbieg i właściwie
    zbędna. Słyszałem także, że w nowych i30 bardzo często włączają się światła
    awaryjne podczas hamowania, prawda to? Niektórzy też narzekają na zbyt
    miękkie zawieszenie. Na teraz to tyle.

  • 20. Data: 2012-07-13 18:20:24
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-07-13 18:02, Janusz Nowak pisze:

    > Jak się sprawuje klimatyzacja? Słyszałem, że niedomaga czasami.

    Nie zauważyłem, a były ostatnio ładne temperatury.

    > Co powiesz o wspomaganiu? Niektóe opinie są takie, że jest zbyt czułe.

    Przy prędkościach autostradowych może przydałoby się, aby kręciło się
    ciut ciężej, ale raczej uważam, że wspomaganie jest jak najbardziej ok.

    > Zakładam, że masz 6 biegów, możesz podielić się opinią o ich
    > zestopniowaniu?

    II bieg 1500 obrotów to I bieg 2500. III bieg 1500 obrotów to II 2500,
    czyli analogicznie, ale dalej już inaczej IV bieg 2000 obrotów to III
    1500 i do 6 tak samo (przy tej samej prędkości różnica pomiędzy biegami
    już tylko ~500 obrotów).

    > Obiło mi się o uszy, że ta 6 to taki nadbieg i właściwie zbędna.

    Na VI biegu przy 2500 obrotów masz 120km/h, na trasie się przydaje ;)

    > Słyszałem także, że w nowych i30 bardzo często włączają się światła
    > awaryjne podczas hamowania, prawda to?

    Czy bardzo często nie wiem, mi włączyły się raz. Włączają się przy
    ostrym hamowaniu, wyłączyć trzeba już je samemu.

    > Niektórzy też narzekają na zbyt miękkie zawieszenie.

    Początkowo też mi się wydawało, że jest zbyt miękkie. Jednak jak się
    przyzwyczaiłem stwierdzić muszę, że zawieszenie to największy atut nowej
    i30. Jest taki zakręt który pokonuję kilka razy w tygodniu, Golfem V
    generacji przy 90 już stawiało tył, KIA Ceed, tył zaczynało stawiać przy
    105-110 km/h, tą i30 przejechałem przez niego przy 120km/h z wyłączona
    kontrola trakcji i koła się nie uślizgnęły.