  • 51. Data: 2013-02-10 18:53:15
    Temat: Re: Kopia starego dysku twardego
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Robert Wańkowski" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:5117c5ef$0$1312$65785112@news.neostrada.pl...

    > Rozwiązanie zaproponowane przez BartekK
    > http://www.epsilon.home.pl/test/index.php?page=suppo
    rt/cf_cfg.htm#cf_ide_d
    > iferences najbardziej mi pasuje. Wygodniej będzie mi przenosić pliki na
    > ten dysk. Tylko muszę sobie poradzić ze zrobieniem tej kopii.

    Jakby nie chciało działać, to żebyś się trzy dni nie zastanawiał czemu nie
    działa a przecież powinno, sprawdź czy CF wspiera TrueIDE i się przełącza.
    Ja musiałem takie kupić:
    http://uk.transcend-info.com/industry/products_detai
    ls.asp?CatNo=2&SerNo=11&ModNo=15&Func1No=1
    Bo zwykły pomarańczowy Trascend 133x nie przełaczał się z trybu PCCard i się
    cuda działy.

    PS. z linku tekst "Karty PCMCIA i Compact Flash nie wspierają trybu DMA
    (Direct Memory Access) i mogą jedynie pracować w trybie PIO." jest bzdurą.
    Mi pracuje CF 4GB w maszynie w trybie UDMA, siedzi na niej Windows XP
    Embeded.

    --
    Irokez

  • 52. Data: 2013-02-10 20:36:53
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    "Irokez" <n...@w...pl>
    > Jakby nie chciało działać, to żebyś się trzy dni nie zastanawiał czemu nie
    > działa a przecież powinno, sprawdź czy CF wspiera TrueIDE i się przełącza.
    Patrzę na te na Allegro poniżej 1 GB. Czy DMA mode to to samo, co TrueIDE?

    Robert

  • 53. Data: 2013-02-10 20:39:38
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    O taka.

    COMPACT FLASH
    TRANSCEND
    128MB
    80x
    Features:
    Built-in dynamic defect management and error correction technology
    DMA MODE
    Read 11MB/sec, Write 8MB/sec

    Robert

  • 54. Data: 2013-02-10 20:53:50
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

    > O taka.
    > COMPACT FLASH
    > TRANSCEND 128MB
    > 80x
    > Features:
    > Built-in dynamic defect management and error correction technology
    > DMA MODE
    > Read 11MB/sec, Write 8MB/sec
    > Robert

    Wygląda na to że nie powinno być problemnów

    http://www.transcendusa.com/Support/DLCenter/Datashe
    et/TSXMCF80.pdf

    --
    Irokez

  • 55. Data: 2013-02-10 22:59:52
    Od: "Kamil" <n...@g...com>

    Użytkownik "BartekK" napisał:

    > Na 99% nie ma żadnych sterowników. Jeśli jest tam jakiś tryb graficzny
    > a nie tekstowy

    Czy mógłbyś naciskać Enter po cytacie? Teraz to nieczytelny mish mash.

    Pzdr

  • 56. Data: 2013-02-11 11:13:27
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Robert Wańkowski nabazgrał(a):

    > Nie mogę odnaleźć nazwy płyty głównej.
    > http://img849.imageshack.us/img849/7870/plytac.jpg

    Hehe stara dobra płyta, chyba jako jedyni je ściągaliśmy do Polski :)

  • 57. Data: 2013-02-11 18:06:55
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    "Chris" <c...@s...pl>

    > Hehe stara dobra płyta, chyba jako jedyni je ściągaliśmy do Polski :)
    Maszyna hiszpańska. Na płycie trzeba wymienić baterię. Jakie napięcie tam
    może być?
    Widać chyba 3 pastylki.

    Robert

  • 58. Data: 2013-02-11 19:10:41
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    Witam!

    W liście datowanym 11 lutego 2013 (18:06:55) napisano:

    > Maszyna hiszpańska. Na płycie trzeba wymienić baterię. Jakie napięcie tam
    > może być?
    > Widać chyba 3 pastylki.

    Zazwyczaj na płycie jest pojedyncze ogniwo litowe (3V).

    --
    Pozdrowienia,
    Yakhub

  • 59. Data: 2013-02-11 19:15:01
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    "Yakhub" <y...@g...pl>
    Zazwyczaj na płycie jest pojedyncze ogniwo litowe (3V).
    Ale widzisz w prawym dolnym rogu... pakiet 3 pastylek.

    Robert

  • 60. Data: 2013-02-11 19:47:59
    Od: Maciej Milinkiewicz <n...@m...pl>

    Dnia 2013-02-11, o godz. 19:15:01
    Robert Wańkowski <r...@w...pl> napisał(a):

    > "Yakhub" <y...@g...pl>
    > Zazwyczaj na płycie jest pojedyncze ogniwo litowe (3V).
    > Ale widzisz w prawym dolnym rogu... pakiet 3 pastylek.

    To były pakiety akumulatorów niklowo-cośtam czyli napięcie 3x1,2(1,25).
    Jedna bateryjka litowa powinna dać radę.