  • 1. Data: 2013-02-09 11:27:09
    Temat: Lenovo Z570 wylaczenie Intel GMA
    Od: "se-boll" <s...@b...com>

    Specjalnie kupiłem laptopa z kartą graficzną Nvidia, jednak to "cudo"
    intelowskie wciąż mnie jednak prześladuje i standardowy Windows w zwykłym
    trybie korzysta z tego, a ja nie chcę bo kolory są beznadziejne. Jak
    wyłączyć to dziadostwo w cholerę? W Biosie jest tylko opcja Nvidia+Intel,
    lub Intel GMA only. Wyłączenie w menedżerze urządzeń Intela powoduje
    jakieś komplikacje, wygląda na to, że obie karty żyć bez siebie nie mogą,
    ale czy na pewno? W programie do zarządzania ustala się niby programy, ale
    systemu jako całości do wyboru tam nie ma, w dodatku nie przy każdej
    aplikacji mogę zmienić ustawienia. Chcę żeby wszystko wyświetlało mi się
    przez GeForce, można to zrobić? Po co w ogóle się ładuje to g... GMA w
    laptopy z dedykowaną kartą?

  • 2. Data: 2013-02-09 12:00:47
    Temat: Re: Lenovo Z570 wylaczenie Intel GMA
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2013-02-09 11:27, se-boll pisze:

    > Specjalnie kupiłem laptopa z kartą graficzną Nvidia, jednak to "cudo"
    > intelowskie wciąż mnie jednak prześladuje i standardowy Windows w
    > zwykłym trybie korzysta z tego, a ja nie chcę bo kolory są beznadziejne.

    Oświeć mnie, od kiedy kolory zależą od karty graficznej?

> [...]
    > wyświetlało mi się przez GeForce, można to zrobić? Po co w ogóle się
    > ładuje to g... GMA w laptopy z dedykowaną kartą?

    A jak chciałbyś nie ładować, skoro karta graficzna intela jest
    integralną częścią procesora?

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "It is not always the majestic concerns of Imperial ministers which

  • 3. Data: 2013-02-09 12:09:37
    Od: "se-boll" <s...@b...com>

    Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a...@g...USUNTO.pl> napisał
    w wiadomości news:51162c62$0$1214$65785112@news.neostrada.pl...

    > Oświeć mnie, od kiedy kolory zależą od karty graficznej?

    > A jak chciałbyś nie ładować, skoro karta graficzna intela jest
    > integralną częścią procesora?

    Są laptopy które mają tylko GMA i obraz na nich jest zdecydowanie gorszy
    niż na tych, które są wyposażone w karty Nvidia czy ATI,
    nie chcę używać GMA

  • 4. Data: 2013-02-09 12:44:02
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2013-02-09 12:09, se-boll pisze:

    > Są laptopy które mają tylko GMA i obraz na nich jest zdecydowanie gorszy
    > niż na tych, które są wyposażone w karty Nvidia czy ATI,
    > nie chcę używać GMA

    To nie zależy od grafiki tylko od użytej matrycy :)

  • 5. Data: 2013-02-09 13:36:03
    Od: "se-boll" <s...@b...com>

    Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a...@g...USUNTO.pl> napisał
    w wiadomości news:51163685$0$26686$65785112@news.neostrada.pl...

    > To nie zależy od grafiki tylko od użytej matrycy :)

    No i jakoś zawsze tak było, przynamniej z laptopami z którymi się
    stykałem, że z dedykowanami kartami miały i lepszą matrycę ;)
    a z tego laptopa nie jestem pod tym względem do końca zadowolony, chyba
    2500zł poszło w błoto...

  • 6. Data: 2013-02-09 18:45:55
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2013-02-09 13:36, se-boll pisze:

> [...]
    > stykałem, że z dedykowanami kartami miały i lepszą matrycę ;)
    > a z tego laptopa nie jestem pod tym względem do końca zadowolony, chyba

    A użyłeś chociaż narzędzia do kalibracji kolorów z systemu? :)

  • 7. Data: 2013-02-09 22:44:57
    Od: "se-boll" <s...@b...com>

    Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a...@g...USUNTO.pl> napisał
    w wiadomości news:51168b56$0$1306$65785112@news.neostrada.pl...

    > A użyłeś chociaż narzędzia do kalibracji kolorów z systemu? :)

    Oczywiście, że tak. Grzebałem we wszystkich ustawieniach kart graficznych,
    Windowsa, kolory, jasności, gamma, kontrasty. Nic to nie daje i obraz
    wciąż jest niezadowolający i lepszy mam na starym stacjonarnym monitorze
    NEC. Chodzi mi o przeglądanie zdjęć, to zupełnie nie te barwy :/

  • 8. Data: 2013-02-10 11:38:11
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2013-02-09 22:44, se-boll pisze:

> [...]
    > daje i obraz wciąż jest niezadowolający i lepszy mam na starym
    > stacjonarnym monitorze NEC. Chodzi mi o przeglądanie zdjęć, to zupełnie

    To trzeba było się zastanowić przed zakupem i kupić laptopa z matrycą
    nadającą się do obróbki zdjęć. Są takie, aczkolwiek trzeba za nie
    odpowiednio zapłacić. Wybrałeś tani model i dziwisz się, że ma obraz
    taki sobie?

  • 9. Data: 2013-02-10 21:42:22
    Od: "se-boll" <s...@b...com>

    Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a...@g...USUNTO.pl> napisał
    w wiadomości news:51177899$0$26689$65785112@news.neostrada.pl...

> [...]
    > nadającą się do obróbki zdjęć. Są takie, aczkolwiek trzeba za nie
    > odpowiednio zapłacić. Wybrałeś tani model i dziwisz się, że ma obraz

    Nie jestem grafikiem i nie obrabiam ich, dziwię się, że w tej cenie z
    dedykowaną kartą ma obraz jak laptop z biedronki.

  • 10. Data: 2013-02-10 22:09:25
    Od: G Nowak <g...@g...com>

    On 09/02/2013 10:27, se-boll wrote:
> [...]
    wyświetlało mi się przez GeForce, można to zrobić? Po co w ogóle się
    ładuje to g... GMA w laptopy z dedykowaną kartą?

    Czy ten kalkulator nie ma przelacznika z przodu obudowy? Swoja droga
    jest to ciekawe, aby zmiana grafiki miala rzutowac na jakosc
    wyswietlanych zdjec...

    --
    Pozdr