  • Data: 2014-11-20 14:17:09
    Temat: Re: Konwerter RS232-USB
    Od: Mario <m...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-11-20 o 08:04, k...@w...pl pisze:

    > Użytkownik "Mario" <m...@...pl> napisał w wiadomości

    > To żart?
    > Jeżeli nie to nie rozumiem tej wypowiedzi.
    > Po co stabilnosć? Przecież niestabilność moze pojawić się już po 1 s i
    > co w tedy?

    Jeżeli po sekundzie pracy pojawia się niestabilność to według mnie jest
    to niesprawność. Za niestabilność uznałbym niemożność utrzymania stałego
    połączenia. Mogę się zgodzić, że konwerter USB nie jest najlepszym
    rozwiązaniem do realizacji stałego połączenia mającego pracować np w
    układach automatyki 24/h. Ale nie spotykam się raczej z przypadkami
    konwerterów, które które po sekundzie zrywają połączenie.
    Tak więc podany przez ciebie argument o wyższości pci nad usb, jest moim
    zdaniem wydumany i nie pokrywa się z rzeczywistością.

    --
    pozdrawiam
    MD