  • Data: 2010-11-22 20:13:19
    Temat: Re: Konwersja halogenów do HID
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Pan Piskorz" <p...@b...pl> wrote in message
    news:iceafk$odg$1@inews.gazeta.pl...

    > Poprzyglądaj się na ulicach.
    > To jest światło wyładowcze, do tego komplety są tanie, niskiej jakości
    > i zdarza się, że migają jak latarnia nad ulicą lub jarzeniówka w starym
    > magazynie.

    Jeszcze raz sugerujesz abym przyglądał się na ulicach, po tym
    jak stwierdziłem już ostatnim razem że tego nie zauważam...
    Masz problemy z czytaniem?

    Poza tym, w jaki sposób mam stwierdzić bez unoszenia maski,
    że to co na ulicy widzę to tania konwersja z halogena na HID
    a nie coś innego, np brak styku w oprawce tradycyjnej żarówki?

    > Istotne jest też, że konstrukcja lampy uwzględniała kształt żarnika. Z
    > lampą HID taki samochodowy reflektor świeci gdzie popadnie i raczej można
    > zapomnieć o np. poprawnym ustawieniu świateł.

    Powiedz od razu że nigdy nie miałeś z takimi konwersjami do
    czynienia - byłoby łatwiej rozmawiać...