  • Data: 2010-11-22 20:46:08
    Temat: Re: Konwersja halogenów do HID
    Od: "Przembo" <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    *Pszemol* w wiadomości news:icdqaq.7p0.0@poczta.onet.pl napisał(a):
    > "P.B." <p...@w...pl> wrote in message
    > Dzięki. Pierwsza konkretna wypowiedź w tym wątku.

    To ja się dołącze, jeśli masz w reflektorach halogenowych soczewki to
    spoko... miałem HIDy. Postanowiłem po zakupie nie jeździć z tym dziadostwem,
    wymyłem reflektory, wymieniłem szkła i na zwykłych żarówkach H1 światła
    świecą lepiej niż ksenony w klasycznym wydaniu wieśtuningu których chcesz
    uprawiać.

    > Planowałem kupno palników 10000 K te są białe, nie niebieskie.

    Ty może jedź lepiej do ASO. Bzdury powyżej nie chce mi się za długo
    komentować, mam nadzieje że w zakresie A/C i hamulców które naprawiasz sam
    masz większe pojęcie. To tak jakbyś napisał że "przewód hamulcowy mocuje się
    na gume do żucia, to jest pewne połączenie".

    Niestety HID to tanie rozwiązanie na słabe światła, zamiast doprowadzić
    optyke do ładu pakuje się zestaw i jakoś to świeci. Do tuningu jaki chcesz
    zrobić proponuje dowolnie tanie BMW, w 20-to letnim pudle takie dziadostwo
    tak nie razi.

    Pozdr