  • Data: 2010-11-22 21:44:24
    Temat: Re: Konwersja halogenów do HID
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-11-22 21:28, P.B. pisze:
    (...)
    > Spoko, Przemol będzie tym po USA jeździł, więc nie grozi nam, że będzie nas
    > oślepiał. Znając Amerykanów, to może być u nich legalne. Ja nawet nie
    > miałbym nic przeciwko takim przeróbkom, ale u nas zwykle biorą się za nie
    > ludzie bez pojęcia o czymkolwiek, którym zmatowiały piętnastoletnie
    > odbłyśniki i kombinują jak to poprawić, a jednocześnie dodać sztruclowi
    > szyku.
    > Tak, czy inaczej polecam:
    > http://swiatla.arb(...)ony.w.akcji

    A ja nie polecam, ponieważ na podstawie takich tworzą się kolejne
    legendy itd.

    > Adam wie co robi i nie dorabia ideologi.

    Niestety jestem przeciwnego zdania. Z częścią wniosków się zgadzam
    - z wieloma prezentowanymi tezami już nie.
    Pierwszy z brzegu przykład:
    <cite>
    Reflektory wyposażone są w samopoziomowanie z interfejsem białkowym
    który pozbawiony jest wad samopoziomowania opartego o czujniki.

    Zalety sapomopoziomowania białkowego:
    - potrafi obniżyć reflektory przy podjeżdżaniu pod górkę - uniknięcie
    oślepiania kierowcy jadącego z przeciwka.
    - potrafi przewidywać zakręty i w efekcie obniżyć wiązkę i zapobiec
    oślepianiu kierowcy jadącego z przeciwka.
    </cite>

    Powodzenia.

    > Dobrze, by domorośli przerabiacze
    > poczytali sobie, to nie będą mi w okna na trzecim piętrze świecić tymi
    > swoimi zenonami :-)

    Poczytają, dowiedzą się co jest tanie itd. Później mamy wsiowe
    stroboskopy itd.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.