eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKontrolka ciśnienia oleju gaśnie z opóźnieniemRe: Kontrolka ciśnienia oleju gaśnie z opóźnieniem
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.supermedia.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!cyclon
    e01.ams2.highwinds-media.com!voer-me.highwinds-media.com!peer01.am1!peering.am1
    !peer02.fr7!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neos
    trada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Re: Kontrolka ciśnienia oleju gaśnie z opóźnieniem
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <n0m80k$gl3$1@mx1.internetia.pl>
    Date: Tue, 27 Oct 2015 01:08:47 +0100
    Message-ID: <1ar3a8fhgi0pc$.tsqb6iisr3zn$.dlg@40tude.net>
    Lines: 37
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89-77-179-152.dynamic.chello.pl
    X-Trace: 1445904537 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 659 89.77.179.152:9827
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Body-CRC: 1034688776
    X-Received-Bytes: 2338
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2571036
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Mon, 26 Oct 2015 23:04:09 +0100, Viola napisał(a):

    > Mierzyłem u mechanika ciśnienie oleju ( manometrem) niestety tylko na
    > nagrzanym silniku i obrotach ok. 2500rpm wychodzi dobre, tj. ok. 4,2 bara.

    A jakie ciśnienie jest na wolnych obrotach?

    > Przeglądając podobne wątki wywnioskowałem że może to być kwestia:
    > 1. zacierającego się tłoczka w zaworze nadmiarowym/regulacji ciśnienia
    > pompy oleju

    Moim zdaniem to jest nieszczelność jeszcze przed pompą, albo na samej
    pompie.
    Bo tak jak piszesz to zachowuje się silnik po wymianie oleju, czyli jak
    smok zostanie zapowietrzony - wtedy nim pompa zaciągnie powietrze ze smoka
    żeby wciągnąć do góry olej, a potem znowu wypchnie to powietrze przez układ
    smarowania żeby zbudować tam ciśnienie to chwila mija.

    I wydaje się, że u Ciebie to może być właśnie coś takiego.

    Miską gdzieś nie przywaliłeś?

    > 2. mocno zanieczyszczonego czujnika ciśnienia oleju

    Teoretycznie tak, ale czy te dwa wskaźniki które masz nie korzystają z
    dwóch osobych czujników?
    Chociaż oba mogą być zasyfione.
    Łatwo sprawdzić - odkręcić, zobaczyć, można też podłączyć do ciśnienia.


    > 3. urwanego/zatkanego smoka pompy

    Może być też delikatnie pęknięty.
    Można szukać ciśnieniowo - zatykasz miejsce którym smok ciągnie olej, a od
    strony wyjścia pompujesz powietrze (ale nie tyle żeby uruchomić zawór
    upustowy) no i patrzysz gdzie syczy.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: