  • 21. Data: 2009-04-04 13:36:32
    Temat: Re: Konkursik - jakim to zrobiono aparatem ?
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Jester" napisał

    > SE w zasadzie zawsze miało najlepsze aparaty w komórkach, widzę, że przez
    > ostatnie dwa lata się nic nie zmieniło.

    Nokia też pod tym względem sprawuje się całkiem dobrze:
    http://picasaweb.google.pl/adamdee1/NokiaN952?authke
    y=Gv1sRgCNKJ5_645bDADA#
    Na tyle dobrze, że w wielu sytuacjach nie chciałoby mi się wyciągać nawet
    kompaktu.
    Nie mowiąc o kupowaniu takiego wogóle.

    adam

  • 22. Data: 2009-04-04 15:30:08
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Adameck:

    > A odpowiedz brzmi: SE k800i. Dziekuje wszystkim, a tym, ktorzy odpowiedzieli
    > prawidlowo gwarantuje w nagrode sloneczny weekend !

    Do k800 można wgrać zmodyfikowane oprogramowanie które zmienia ulepsza
    rzeczy, np. zmniejsza kompresję jpg (bo nawet w najwyższej jakości wygląda
    to średnio) i chyba pozwala włączyć stabilizację przy dowolnym programie
    (normalnie działa tylko w trybie "nocny krajobraz"). Generalnie to całkiem
    fajny aparacik jest.

  • 23. Data: 2009-04-04 16:52:15
    Od: "Janek" <j...@a...pl>

    > http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/3102ecabb7
    253600.html

    sredni format, mamyja, hasel lub pentaks z przystawka cyfrowa
    aparat na statywie, oswietlenie wspomagajace bowens+agregaty+ekipa

  • 24. Data: 2009-04-04 19:18:33
    Od: "Mr Zumek" <z...@s...pl>

    --
    Pozdrawiam Zumek

    Wiadomosc zostala przeslana z testowej wersji programu
    do zarzadzania wiadomosciami na grupach dyskusyjnych
    oraz mass-mailingu. AnoMail 2007 - www.ANOMAIL.pl

  • 25. Data: 2009-04-04 19:22:17
    Od: "tomekk" <k...@t...pl>

    Użytkownik "f1969" <"[odspamiacz]fotograf1969"@gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:gr70rd$5sl$1@inews.gazeta.pl...

    > Nieważne jakim, takie dużo dziecko i smoczek ? Obciach ;-)

    Dokładnie :-)
    tomekk

  • 26. Data: 2009-04-04 20:08:43
    Od: "Michal" <b...@o...pl>

> [...]
    y=Gv1sRgCNKJ5_645bDADA#
    > Na tyle dobrze, że w wielu sytuacjach nie chciałoby mi się wyciągać nawet

    ale tu jestem strasznie pozywtnie zaskoczony... na + jakoscia :-)

  • 27. Data: 2009-04-04 21:08:44
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    Adameck wrote:
> [...]
    > http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/3102ecabb7
    253600.html
    > Jak myslicie - jakim to sprzetem wykonano, hmm ?

    Nokia jakaś, a zdjecie wielkosci znaczka pocztowego. Jedyne co cie moze
    ucieszyć na tym zdjeciu to modelka, a reszta...

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 28. Data: 2009-04-04 23:48:44
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Michal" napisał
    y=Gv1sRgCNKJ5_645bDADA#

    > ale tu jestem strasznie pozywtnie zaskoczony... na + jakoscia :-)

    No wiesz, Karl Cajs ; ))))

    adam

  • 29. Data: 2009-04-05 10:52:11
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "MarekF" <o...@w...pl> wrote in message

    > Użytkownik "Piotr Sadrakula/Lodz/Poland" <s...@w...pl> napisał w
    > wiadomości news:gr77ka$hfr$1@news.wp.pl...

    > To nie sprzet tylko gimp.
    > Czy Zenit rozjasnial lewy gorny naroznik?

    To nie jest rozjaśniane - ta elewacja budynku jest nasłoneczniona.
    Tak jak druga ściana, nieco w centrum kadru.

  • 30. Data: 2009-04-06 17:07:49
    Od: "tomekk" <k...@t...pl>

    Użytkownik "Tomek" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Następny - po co lustrzanka jak moja komulka robi takie zdjęcia.

    Otóż dokładnie - jest nieporęczna, droga i dla tego pana zupełnie zbędna. To
    zdjęcie tego dowodzi.
    Autor jest zadowolony. Z czym chcesz polemizować?
    tomekk