  • 1. Data: 2009-04-03 22:07:05
    Temat: Konkursik - jakim to zrobiono aparatem ?
    Od: "Adameck" <a...@o...pl>

    Mini konkursik na weekend :)

    Ano zobaczcie sobie ta fotke:

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/3102ecabb7
    253600.html

    Jak myslicie - jakim to sprzetem wykonano, hmm ?

    Zycze milego zgadywania !

    Adameck

  • 2. Data: 2009-04-03 22:14:34
    Temat: Re: Konkursik - jakim to zrobiono aparatem ?
    Od: Kombajn Bizon <k...@b...ru>

    komorka

    --
    W tablicę kluczyk raz i dwa
    I spalin kłąb i silnik gra...

  • 3. Data: 2009-04-03 22:16:34
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Sat, 04 Apr 2009 00:07:05 +0200, "Adameck" <a...@o...pl>
    wrote:

    >Mini konkursik na weekend :)
    >
    >Ano zobaczcie sobie ta fotke:
    >
    >http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/3102ecabb
    7253600.html

    >Jak myslicie - jakim to sprzetem wykonano, hmm ?

    na pewno sprzętem męskim. <rs>

  • 4. Data: 2009-04-04 04:39:43
    Od: jakuboff <j...@o...pl>

    Adameck wrote:
    > http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/3102ecabb7
    253600.html
    > Jak myslicie - jakim to sprzetem wykonano, hmm ?

    Ja też obstawiam telefon.

  • 5. Data: 2009-04-04 06:37:25
    Od: "MW" <w...@w...pl>

    > http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/3102ecabb7
    253600.html

    > Jak myslicie - jakim to sprzetem wykonano, hmm ?
    >
    > Zycze milego zgadywania !

    To logiczne - komórka albo inny niefotograficzny sprzęt a pytający jest
    zaskoczony że tak ładnie potrafi.
    Gdyby to był jakiś DSLR znanego producenta pytanie byłoby z rodzaju głupich.
    Zwłaszcza z uwagi na jakość foty.

    Pzdr, MW

  • 6. Data: 2009-04-04 07:22:24
    Od: "MIR" <d...@g...com>

    > Nieważne jakim, takie duże dziecko i smoczek?

    Racja - nie ważne, jakim! W dodatku fotografujący unieruchomił dziecko i
    nakazał (dziecku - nie aparatowi) "Nie ruszaj się i patrz tutaj!" (-) MIR

  • 7. Data: 2009-04-04 08:08:04
    Od: f1969 <"[odspamiacz]fotograf1969"@gazeta.pl>

    Adameck pisze:

    > Jak myslicie - jakim to sprzetem wykonano, hmm ?
    > Zycze milego zgadywania !

    Nieważne jakim, takie dużo dziecko i smoczek ? Obciach ;-)

    --
    f1969

  • 8. Data: 2009-04-04 08:10:01
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    Adameck wrote:
    > Mini konkursik na weekend :)
    >
    > Ano zobaczcie sobie ta fotke:
    >
    > http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/3102ecabb7
    253600.html

    > Jak myslicie - jakim to sprzetem wykonano, hmm ?

    Sadzac po silnych artefaktach w tle i w mydle w naroznikach (a takze
    przepalom na czapce), zapewne komorka sprzed paru lat, ale juz taka z AF.

    Co nie zmienia faktu, ze do takich zastosowan komorka sprawdzi sie
    nierzadko nie gorzej, niz dobry kompakt.

    k,

  • 9. Data: 2009-04-04 08:23:15
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

    > Jak myslicie - jakim to sprzetem wykonano, hmm ?
    >
    > Zycze milego zgadywania !

    Następny - po co lustrzanka jak moja komulka robi takie zdjęcia.

    Tomek

  • 10. Data: 2009-04-04 08:38:17
    Od: Nazgul <...@v...pl>

    Adameck pisze:
    > Mini konkursik na weekend :)
    >
    > Ano zobaczcie sobie ta fotke:
    >
    > http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/3102ecabb7
    253600.html

    Biorac pod uwagę kompletny brak plastyki obrazu i głębi ostrości to albo
    komórka albo małpiszon.
    --
    "Komunizm to ustrój, w którym lud pracujący miast i wsi będzie zjadał
    owoce swojej pracy ustami swoich przedstawicieli"