eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaKoniec zarowekRe: Koniec zarowek
  • Data: 2010-09-03 10:33:29
    Temat: Re: Koniec zarowek
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "marko1a" <m...@l...de> napisał w wiadomości
    news:4c809eee$0$27033$65785112@news.neostrada.pl...

    > Dziwnie piszesz. Widzę samochody przystosowane do wożenia styropianu z
    > lekkimi naczepami na malutkich kółeczkach a do cegły masywne, często
    > wielokołowe pojazdy.
    > Przywieźli na budowę 20 paczek styropianu. Wjechał pod górkę bez
    > problemu i niemal że sam się z przyczepy ten styropian rozładował a
    > jak wieźli kostkę brukową to kierowca musiał pod górką połowę ładunku
    > zostawić po nie wjechał a i tak przy podjeździe zakopcił całą okolicę,
    > a to "tylko" 6 palet było.

    No i? Myślisz, że pierwszy pojazd spala 20x mniej niż ten drugi? Pewnie,
    że są pewne zależności, bo aby przyśpieszyć z 0 - 80 km/h z naczepą ważącą
    40 ton potrzeba więcej energii niż z naczepą pustą. Ale silniki mają swoją
    sprawność i określoną pojemność, a co za tym idzie TIR z naczepą załadowaną
    na maksa (40 ton) wcale nie pali 4x więcej niż ten z naczepą z 10 tonami
    ładunku.




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: