  • Data: 2010-09-03 11:29:54
    Temat: Re: Koniec zarowek
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F. napisał:

    >> Na przykład Osram HALOGEN ECO SPOT R50.
    >> http://www.osram.pl/osram_pl/Dla_konsumentow/Oswietl
    enie_domu/Zarowki_halogenowe/Przeglad_produktow/Zaro
    wki_na_trzonku_gwintowym/HALOGEN_ECO/index.html

    > I one sa po 1.40 ? Bo ostatnie zarowki kupowalem po 0.99.
    >
    > Teraz w sklepie sa zarowki po 3.99, ale to juz niewiele taniej niz
    > swietlowki :-)
    >
    > No i ten odblysnik do "ogolnego zastosowania" moze troche
    > przeszkadzac.

    One nie mają odbłyśnika. Ale nie są już matowe, choć kiedyś były.
    Kosztuja z dychę, ale wolę taką (załóżmy, ze ktoś mi chce dać
    w prezencie) od świetlówki osram full wypas za pięć dych. Ja takie
    kupowałem jak jeszcze nie było tych kretyńskich zakazów. Zamiast
    żarówkek po złociszu. Halogeny są OK. Świetlówki -- nie (poza
    specjalnymi zastosowaniami).

    --
    Jarek