  • Data: 2010-09-01 23:28:05
    Temat: Re: Koniec zarowek
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Atlantis" <m...@w...pl> wrote in message
    news:4c7eaa88$0$21006$65785112@news.neostrada.pl...
    > I jeszcze jedna uwaga. Tak w liceum zdawało mi się, ze Unia Europejska
    > kieruje się zasadami liberalizmu. Te zakazy coraz bardziej zaczynają mi
    > przypominać socjalizm. Ludzie chcą kupować żarówki - powinni móc je
    > kupować (zgodnie z zasadą popytu i podaży). Chcą płacić więcej za prąd?
    > Ich pieniądze - ich sprawa.

    Myślę że na tej samej zasadzie należy zezwolić na handel żywym towarem,
    niewolnikami i narkotykami. Po co komu zakazy? Chcą płacić? Ich pieniądze...

    Zlikwidowac tez mandaty za jazde na czerwonym swietle i za predkosc!
    Chca sie zabic - niech sie zabijaja.

    Zrozum, że te zakazy to efekt jakichś szerszych planów do zrealizowania.
    Planów które powinieneś znać w przypadku żarówek: oszczędność energii.

    Nie bądź wrogiem postępu bo okazujesz tym swój starczy wiek :-)