  • 11. Data: 2009-03-06 10:04:27
    Temat: Re: Koniec wojny na megapiksele
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Marx" <M...@n...com> napisał w wiadomości
    news:goqsbc$4mf$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > wieksza matryca zawsze daje wieksze mozliwosci od mniejszej matrycy. Jest
    > to oczywiste. A wyskakiwanie z jakimis patentami to mniej wiecej w stylu
    > "Ale Sony ma patent na odszumianie w matrycy". No i co? i jajco. Nic z
    > tego nie wynika. Matryca sie nie powiekszy, szumy w Olympusie nadal beda
    > wieksze.
    > Marx

    To wówczas ogłoszą rewolucyjną w swojej koncepcji lustrzankę matrycą o
    współczynniku 1,45x...

  • 12. Data: 2009-03-06 10:18:14
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Janko Muzykant wrote:

    > Wyskoczy.

    W takim razie Olympus może wyskoczyć ponad 12Mpix.

    > Ja też mam kilka fajnych pomysłów.

    A oni mają opatentowane rozwiązanie.

  • 13. Data: 2009-03-06 10:19:07
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Marx wrote:

    > wieksza matryca zawsze daje wieksze mozliwosci od mniejszej matrycy.
    > Jest to oczywiste. A wyskakiwanie z jakimis patentami to mniej wiecej w
    > stylu "Ale Sony ma patent na odszumianie w matrycy". No i co? i jajco.

    No i to, że takim patentem mogą nadrobić marketingowo.

    > Nic z tego nie wynika. Matryca sie nie powiekszy, szumy w Olympusie
    > nadal beda wieksze.

    No jeśli się zatrzymają wcześniej niż inni, to nie będą.

  • 14. Data: 2009-03-06 10:20:41
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Mateusz Ludwin pisze:
    > A oni mają opatentowane rozwiązanie.

    A ja mam taką tajemnicę, której nikomu nie zdradzę :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 15. Data: 2009-03-06 10:41:17
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Marcin [3M] wrote:

    > Czyli łapę ich marketingowców w swojej kieszeni :)

    Twierdzisz że jakość optyki i wykonanie body to wymysły marketingowców?

  • 16. Data: 2009-03-06 10:47:16
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Mateusz Ludwin wrote:

    > No i to, że takim patentem mogą nadrobić marketingowo.

    Tja napewno. myślę że bedą musieli zamontować gry i filtry do robienia
    róznych kiczów.

    > No jeśli się zatrzymają wcześniej niż inni, to nie będą.

    ke?

  • 17. Data: 2009-03-06 10:48:03
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Mateusz Ludwin wrote:

    > Twierdzisz że jakość optyki i wykonanie body to wymysły
    > marketingowców?

    a co? to jest jedyny producent co robi dobre obiektywy i solidne body?

  • 18. Data: 2009-03-06 10:49:10
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <goqukc$1n1$1@inews.gazeta.pl>,
    Mateusz Ludwin nabazgrał:

    > Twierdzisz że jakość optyki i wykonanie body to wymysły marketingowców?

    A niby czyj?

    --
    2 * linux/kernel/panic.c
    144 for ( ; ; )

  • 19. Data: 2009-03-06 10:59:50
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Marek Dyjor wrote:

    > a co? to jest jedyny producent co robi dobre obiektywy i solidne body?

    A gdzie napisałem że JEDYNY?

    To są dwa z trzech powodów dla których kupiłem Olympusa. Trzeci to współpraca z
    wszystkimi przejściówkami. Tu nie ma żadnej magii ani bełkotu marketingowców,
    proste kryteria.

  • 20. Data: 2009-03-06 11:00:34
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    l...@l...localdomain wrote:
    > W poście <goqukc$1n1$1@inews.gazeta.pl>,
    > Mateusz Ludwin nabazgrał:
    >
    > A niby czyj?

    Czyli mnie się tylko WYDAJE że body jest dobrze wykonane i WYDAJE że zdjęcia są
    ostre?