  • 1. Data: 2009-03-06 08:58:48
    Temat: Koniec wojny na megapiksele
    Od: bakulik at work <i...@n...polska>

    Witam.

    Olympus się poddaje.

    http://www.optyczne.pl/1667-nowo%C5%9B%C4%87-Olympus
    _sk%C5%82ada_bro%C5%84_-_koniec_wojny_na_megapiksele
    .html

    --
    Pozdrawiam, Łukasz Bakuła.
    www.bakulik.com.pl | www.finanseiprawo.pl | GG: 2243156 | Tlen: bakulik

  • 2. Data: 2009-03-06 09:05:19
    Temat: Re: Koniec wojny na megapiksele
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    bakulik at work pisze:
    > Olympus się poddaje.
    > http://www.optyczne.pl/1667-nowo%C5%9B%C4%87-Olympus
    _sk%C5%82ada_bro%C5%84_-_koniec_wojny_na_megapiksele
    .html

    Widzę jeszcze dwa lata tej firmy :(
    Szkoda, takie fajne wykonanie, a takie czasem wtopy... (i nie myślę tu o
    tym konkretnym problemie).

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 3. Data: 2009-03-06 09:29:25
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Janko Muzykant wrote:
> [...]
    .html

    > Widzę jeszcze dwa lata tej firmy :(
    > Szkoda, takie fajne wykonanie, a takie czasem wtopy... (i nie myślę tu o

    Ajajaj, teraz Janko już na pewno nigdy nie kupi Olympusa. To naprawdę straszne,
    firmę czeka bankructwo!

  • 4. Data: 2009-03-06 09:45:14
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Mateusz Ludwin pisze:

    > Ajajaj, teraz Janko już na pewno nigdy nie kupi Olympusa. To naprawdę
    > straszne, firmę czeka bankructwo!

    Chciałbym kiedyś być tak emocjonalnie związany z jakąś firmą, poczuć to
    coś...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /nie ma już chleba, ale są czipsy/

  • 5. Data: 2009-03-06 09:45:32
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Mateusz Ludwin wrote:
    _sk%C5%82ada_bro%C5%84_-_koniec_wojny_na_megapiksele
    .html

    > Ajajaj, teraz Janko już na pewno nigdy nie kupi Olympusa. To naprawdę
    > straszne, firmę czeka bankructwo!

    ty sie nei śmiej, ilość Mpx i krotność zoooooma to najważniejsze parametry
    marketingowe aparatów, bo je odrazu widać.

    jedyna szansa ze zrobią kompletnie nie szumiącą matrycę która potrafi robić
    na ISO 128000 albo lepiej 512000

  • 6. Data: 2009-03-06 09:49:51
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Marek Dyjor wrote:

    > ty sie nei śmiej, ilość Mpx i krotność zoooooma to najważniejsze
    > parametry marketingowe aparatów, bo je odrazu widać.

    APS-C też nie wyskoczy ponad 15Mpix.
    Za to Olympus ma patent na sprzętowe HDRI.

  • 7. Data: 2009-03-06 09:52:08
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Mateusz Ludwin pisze:
    > APS-C też nie wyskoczy ponad 15Mpix.

    Wyskoczy.

    > Za to Olympus ma patent na sprzętowe HDRI.

    Ja też mam kilka fajnych pomysłów.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /dzień dobry, nie piję, nie palę, nie ćpam - czy należy mi się renta?/

  • 8. Data: 2009-03-06 09:59:19
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <goqrju$ggu$1@inews.gazeta.pl>,
    Mateusz Ludwin nabazgrał:
    > APS-C też nie wyskoczy ponad 15Mpix.

    Bo nigdy nie będzie robić tak przeraźliwie małych pikselków jak Oly?
    Podług danych z DPreview, ta sama gęstość będzie w DX przy 18.8Mpix.

    --
    2 * linux/kernel/panic.c
    144 for ( ; ; )

  • 9. Data: 2009-03-06 10:00:23
    Od: Marx <M...@n...com>

    Mateusz Ludwin pisze:

    > APS-C też nie wyskoczy ponad 15Mpix.
    > Za to Olympus ma patent na sprzętowe HDRI.

    wieksza matryca zawsze daje wieksze mozliwosci od mniejszej matrycy.
    Jest to oczywiste. A wyskakiwanie z jakimis patentami to mniej wiecej w
    stylu "Ale Sony ma patent na odszumianie w matrycy". No i co? i jajco.
    Nic z tego nie wynika. Matryca sie nie powiekszy, szumy w Olympusie
    nadal beda wieksze.
    Marx

  • 10. Data: 2009-03-06 10:02:13
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    > Chciałbym kiedyś być tak emocjonalnie związany z jakąś firmą, poczuć to
    > coś...

    Czyli łapę ich marketingowców w swojej kieszeni :)