  • 1. Data: 2010-06-24 05:22:30
    Temat: Koniec telewizyjnej dobranocki?
    Od: BoDro <b...@l...pl>

    "Koniec telewizyjnej dobranocki? Od kilku lat widownia programu
    topnieje. Bajki w TVP 1 ogląda już tylko co dziewiąty maluch. Zdaniem
    ekspertów telewizja stoi przed decyzją o likwidacji legendarnego pasma"

    http://www.dziennik.pl/wydarzenia/article632812/Dzie
    n_w_ktorym_nie_bedzie_dobranocki.html

    --
    Bogdan

  • 2. Data: 2010-06-24 05:27:08
    Temat: Re: Koniec telewizyjnej dobranocki?
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2010-06-24 07:22, BoDro pisze:
> [...]
    > topnieje. Bajki w TVP 1 ogląda już tylko co dziewiąty maluch. Zdaniem
    > ekspertów telewizja stoi przed decyzją o likwidacji legendarnego pasma"

    co się dziwisz? jest kilka/kilkanaście programów gdzie bajki
    lecą na okrągło. Nasze pokolenia czekały na bajkę, a te oglądają
    je na okrągło, więc po co czekać na tę jedną?

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 3. Data: 2010-06-24 05:28:08
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

> [...]
    n_w_ktorym_nie_bedzie_dobranocki.html

    co się dziwisz? jest kilka/kilkanaście programów gdzie bajki
    lecą na okrągło. Nasze pokolenia czekały na bajkę, bo innych
    nie było. dziś oglądają je na okrągło, więc po co czekać na tę jedną?

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 4. Data: 2010-06-24 05:29:29
    Od: "Wiewior" <j...@f...j.yc>

    > co się dziwisz? jest kilka/kilkanaście programów gdzie bajki
    > lecą na okrągło. Nasze pokolenia czekały na bajkę, a te oglądają
    > je na okrągło, więc po co czekać na tę jedną?

    Zrobi się jakiś program, podzieli na bloki i będzie puszczało reklamy. Przed
    Wiadomościami jeden z najlepszych czasów reklamowych. W tej chwili
    zmarnowany przez bajkę.

    --
    Wiewior
    j...@t...cy

  • 5. Data: 2010-06-24 05:47:05
    Od: spammtrapp <g...@...necie>

    W dniu 2010-06-24 07:28, pawell32 pisze:
    > co się dziwisz? jest kilka/kilkanaście programów gdzie bajki
    > lecą na okrągło. Nasze pokolenia czekały na bajkę, bo innych
    > nie było. dziś oglądają je na okrągło, więc po co czekać na tę jedną?

    Co jak co ale wciaz sa ludzie ktorzy nie maja kablówki, TV-SAT i do tego
    placa haracz na utrzymanie TVP.

    Teleranek niech tez zlikwiduja :)

  • 6. Data: 2010-06-24 07:40:08
    Od: o...@o...pl

    On Thu, 24 Jun 2010 07:22:30 +0200, BoDro <b...@l...pl> wrote:

> [...]
    >topnieje. Bajki w TVP 1 ogląda już tylko co dziewiąty maluch. Zdaniem
    >ekspertów telewizja stoi przed decyzją o likwidacji legendarnego pasma"

    Moje dzieci wylacznie ogladaja dobranocki i te 10-20 min (tvp1+tvp
    polonia) calkowicie jest wystarczajace.

    Generalnie dzieci za duzo ogladaja bajek (latwizna dla rodzicow -
    swiety spokoj) na kanalach gdzie leca non-stop (przeplatane reklamami)
    i przyzwyczajaja mlode mozgi do uzaleznienia od TV, potem ogladaja
    vive/mtv/serialie brazylijskie....a w konsekwencji odmozdzeni glosuja
    w wyborach na K lub K - bo tak powiedzieli w TV.

    Jak nie bedzie dobranocki w TV to abonament beda juz placic tylko
    emeryci (no chyba, ze ich zwolnia z oplat). Ja napewno zaprzestane
    oplat.

  • 7. Data: 2010-06-24 07:57:02
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2010-06-24 07:47, spammtrapp pisze:

    > Co jak co ale wciaz sa ludzie ktorzy nie maja kablówki,

    ale takie są realia. liczba odbiorców pozostających na samej
    naziemnej jest mała

    TV-SAT i do tego
    > placa haracz na utrzymanie TVP.

    trzeba się właśnie nad tym zastanowić, bo tu nie jest kwestia
    dobranocki, a wielu innych programów edukacyjnych, których
    również nie ma. są za to ogłupiające teleturnieje.

  • 8. Data: 2010-06-24 07:57:31
    Od: SW3 <s...@p...fm>

    Dnia 24-06-2010 o 07:28:08 pawell32 <p...@n...pl> napisał(a):

    > co się dziwisz? jest kilka/kilkanaście programów gdzie bajki
    > lecą na okrągło.

    Jak może mieć dużą oglądalność kilkuminutowy program, którego pora
    rozpoczęcia zmienia się w tak szerokim zakresie. Aż sprawdziłem w
    programie: 19:00, 19:05, 19:10, 19:15. Chyba bez jakiejś ścisłej
    zależności od dnia tygodnia.
    Jak ja oglądałem dobranocki to sprawa była jasna: w dni powszednie
    dobranocka trwała 10 minut, w niedziele (i chyba soboty) - pół godziny.
    Teraz wg programu jest dłużej - od 15 do 30 minut. Tylko, że przed
    Wiadomościami trzeba nadać dużo reklam i zapowiedzi. A i nic się przecież
    nie stanie jak i początek będzie nieco spóźniony...
    Nic dziwnego, że jeśli tylko ktoś ma wybór to nie sadza dziecka na pół
    godziny przed telewizorem, żeby sobie oglądnęło parę minut bajki i drugie
    tyle reklam.

    --
    SW3
    ----

  • 9. Data: 2010-06-24 08:06:48
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "spammtrapp" <g...@...necie> napisał w wiadomości

    > Co jak co ale wciaz sa ludzie ktorzy nie maja kablówki, TV-SAT i do tego
    > placa haracz na utrzymanie TVP.

    TV Puls też jest w powietrzu.
    A wieczorem bajki puszcza przez 2 h bodajże.
    Moja córka w życiu nie chce oglądać bajek właśnie na jedynce, woli te na
    pulsie.
    Mimo że siada przed tv o 19.

  • 10. Data: 2010-06-24 09:02:36
    Od: BoDro <b...@l...pl>

    pawell32 pisze:

    > trzeba się właśnie nad tym zastanowić, bo tu nie jest kwestia
    > dobranocki, a wielu innych programów edukacyjnych, których
    > również nie ma. są za to ogłupiające teleturnieje...

    ...i (co oczywiście nie jest odkryciem) sms-durnieje:

    http://wyborcza.pl/1,76842,8050435,Telewizja_bierze_
    na_duze_kolo.html

    ale wysokiej klasy kosumenta trzeba sobie wyhodować od maleńkości...

    --
    Bogdan