  • 1. Data: 2010-06-19 21:35:38
    Temat: Tuner DTV-421T z funkcja nagrywania (PVR)
    Od: yanton <y...@i...pl>

    Jakie są wasze opinie o tym tunerze DVB-T (z funkcją nagrywania-PVR lub
    bez tej funkcji) ?
    Przede wszystkim,czy szybko przełącza kanały ?
    --
    pozdrawiam
    Marek

  • 2. Data: 2010-06-20 14:14:42
    Temat: Re: Tuner DTV-421T z funkcja nagrywania (PVR)
    Od: a...@p...pl

    On Sat, 19 Jun 2010 23:35:38 +0200, yanton <y...@i...pl> wrote:

    >Jakie są wasze opinie o tym tunerze DVB-T (z funkcją nagrywania-PVR lub
    >bez tej funkcji) ?
    >Przede wszystkim,czy szybko przełącza kanały ?

    ktos gdzies pisal (moze tu, moze na eletroda.pl), ze otworzyl skrzynke
    i zobaczyl w srodku zlacze SATA i podlaczyl dysk - cieplo sie robilo
    wewnatrz (dysk byl 2.5" 7200 obr/min i mial testowac wolniejszy). Co
    dalej to nie wiem.

    Jestem ciekaw tego tunera. Np. czy tak wew. podlaczony dysk
    umozliwialby transfer nagran z dyskiem podlaczonym po USB (w dwie
    strony).

    Oraz czy nagranie mozna byloby poddac "oznaczeniu" reklam - ogladamy
    na szybkim podgladzie, znaczymy reklamy....i pozniej mozemy obejrzec
    juz bez reklam.

    --
    ThinkXtra

  • 3. Data: 2010-06-20 18:16:24
    Od: yanton <y...@i...pl>

    W dniu 2010-06-20 16:14, a...@p...pl pisze:

    > Jestem ciekaw tego tunera. Np. czy tak wew. podlaczony dysk
    > umozliwialby transfer nagran z dyskiem podlaczonym po USB (w dwie
    > strony).

    Też jestem ciekaw;i cena przystępna 330 zł

    --
    pozdrawiam
    Marek